unicus Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Heisann. Jeg har i lengre tid slitt med ytelsen på min PC i 3d applikasjoner. Jeg har 1,5 gig DDR400 ram Radeon X800XL DDR3 256mb Asus P4C800 Deluxe Intel P4 2.8GHZ 800FSB. Siden dette burde holde til å kjøre 3d applikasjoner ganske bra (BF2 og world of warcraft går langt i fra glatt) begynner jeg å lure på om jeg har de rette driverne/chipset/IDE/whatever. Jeg har lett og lett og jeg finner ingenting. Håper derfor en vennlig sjel kan være behjelpelig å liste opp driverne jeg trenger (hovedsaklig til chipset/hovedkort), jeg finner det rett og slett ikke ;(
bjørn roger Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Samme hovedkort som meg. Her skulle du kunne finne alle drivere og bioser som er til kortet.
Vargtass Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Samme hovedkort som meg. Her skulle du kunne finne alle drivere og bioser som er til kortet. Tror trådstarter har Deluxe og IKKE E-Deluxe kortet. mvh r.- Edit: Bios: 1019 Intel Chipset driver ver. 6.3.0 (mulig denne er litt gml. men funker hos meg) Endret 10. oktober 2005 av roger_h99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå