eXpanium Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 dvobsub bruker du til å få tekst/subtitles på divxer. er d noen som bruker det og får d til? eg får 2 tekster! en stor og en liten, + dei er oppå kvarandre! irriterende! hjelp?
EviLEddiE Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Du må inn i innstillingene til DVobSub for å fikse dette problemet, dette står forklart i FAQen som følger med programmet og som kan finnes på VobSub sine sider. Men problemet er at med WMP8 får du ikke tilgang til innstillingene til de forskjellige kodekene som tas i bruk ved avspilling av film (dette er hovedgrunnen til at jeg bruker PowerDivX isteden for det j***a WMP8). Skaff deg en spiller som ZoomPlayer, BSPlayer, PowerDivX o.l.
Bytex Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Jeg lasta ned og installerte Nimo codec pack fra http://www.divx-digest.com Denne inkluderer bl.a. dvobsub filene som gjør at mediaplayer viser subtitles av seg selv (så lenge subtitles-fila ligger i samme dir som divx'en). Trengte ikke starte selve dvobsub-programmet og fikle med alle settingene der. Myyyye lettere :smile: Eller last ned BS Player som viser subtitles uten noen instillinger. (bruker vel .dll-filer) _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-19 17:57 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå