Gå til innhold

Kjapt spm: Hvordan legge ut ferdig laget netside?

Plecto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på en liten sak. Har laget en liten film som jeg bare skulle hat lagt ut på nettet. En enkel side som jeg bare kan lage på word med en "last ned her" link. Har WS_FTP Home, men vet ikke helt hvordan jeg legger den ut. Tenkte på bruke freewebs.com for jeg ser at de har 100 mb som de deler ut. Hva skriver jeg inn på "site name", "host name", "UserID" og "Password"? Hvor finner jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er nå satt opp en egen kategori for tråder om webhosting, domene og andre nett-tjenester. Denne finnes i forumet til programmer. Vennligst bruk denne framfor webdesign-kategorien til spørsmål om domener og webhotell

Nett-tjenester

Som svar på spørsmålet må du sjekke på siden du registrerte deg på for hvilken innlogginsinformasjon du skal bruke der.

How do I upload files to my web site?

Our Site Manager has made uploading simple. You can even upload an entire site in one zip file and unzip it online into your folder! You can also sign up for FTP access upon logging in.

Det vil si at du egentlig ikke trenger et FTP-program, men kan laste det opp på siden - prøv dét du. ;)

Hvis du absolutt vil bruke FTP må du som sagt se hva du skal logge inn med/på der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...