Gå til innhold

Hva vil "videreføring" av mobilabbonnement si?


Anbefalte innlegg

Ser jo stadig tilbud, på mobiler som forutsetter nytegning eller videreføring av abbonnement.

 

Hvordan fungerer den der videreføringen?

 

hvis jeg har en kompis som har et abbonnement, kan jeg si at han skal videreføre det abbonnementet, mens jeg tar telefonen? Eller må det masse registrering til og stuff?

 

 

Telefonene er jo låst i ett eller to år til operatøren, men det er jo ikke noe problem å få fikset.

 

 

Tenkte å gå til anskaffelse av en 3410, for 590kr - men det forutsatte nytegning eller videreføring av Netcom abbonnement. Derfor lurer jeg på om det er lett å få videreført en annen sitt abbonnement, og om det vil medføre noen ulemper for den som viderefører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra mine forhandlerdager husker jeg såpass som at videreføring betyr at du binder opp igjen abonnementet ditt for f.eks 1 eller 2 år. Før var det iallefall masse ball hvis det skulle gjøres i butikk. Eier av abo må være med selv og legimitere seg og skrive under. Men det skulle ikke være noe problem å bruke et abo til en kamerat sålenge han ikke har noe imot å få ny bindingstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...