spinynorman Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hei. Jeg har lenge hatt dette grusomme problemet med min internett tilkobling. Har prøvd å flytte ruteren, men hver gang noen plukker opp hustelefonen detter jeg ut. Spiller internettspill, så dette er helt !¤#"!#"¤ for meg PLZ hjelp meg.
H_S Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Sansynligvis har du ikke koblet din ADSL riktig, vist det er det du har da :-) Alle telefoner i huset må være koblet ut fra telefon delen på splitter. Enkel test er å ta ut alle andre telefoner i huset, la en stå i splitter, å se om du mister nett når noen ringer i den.
t0ffemannen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg hadde det helt samme problemet. Jeg hadde 1 telefon i splitteren og 1 telefon i ett annet uttak. Da jeg tok vekk den andre telefonen og bare brukte den i splitteren fungerete alt som det skulle !
Scortech Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg hadde samme problemet, men vi hadde også alarm i huset. var ganske merkelig for det hadde virket fint i mange måneder. måtte få en montør til å mekke nye koblinger,en ny boks i veggen som alarm og telefon,nettet kunne kobles til.Har ikke hatt problemer etter det.
spinynorman Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Takk for alle nyttige svar. Prøvde nettop å putte en av telefonene i splitteren, og det funka. Bare et problem at vi har mange andre telefoner i huset, får be dem prøve å svare med den bærbare først. Hilsen Spiny. :!: :!: :!: :!:
la7dfa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Du må koble ADSL splitteren før den første telefonen i huset! (alså ved første punkt etter inntaket) Alternativet er å sette på splitter på alle telefonene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå