fakey Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Fikk det forklart av en på mIRC. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel, har nå prøvd det. Men jeg får fortsatt bare blåskjerm med BAD_POOL_CALLER. Holder på å rive håret av meg, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det går jo å reparer windows med plate uten å instalere på nytt men det spørs vilken windows du har for jeg tro det kun pro som har det med å reparer men jeg kan jo ta feil da ... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei det er på home edition, men som sagt før. Jeg kan ikke gjøre _NOE_, ikke engang reparere pga denne blåskjermen som kommer opp hele tiden. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du testet minne for feil? Googlet litt rundt og det ser ut til at BAD_POOL_CALLER kan vise til minnefeil. F.eks. en som hadde testet minnebrikkene sine og på en av tre var det feil på. Tok han ut denne virket systemet som normalt igjen. Kilde Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hadde akkurat en teknikker som kjørte no tester og sånn. Feilen lå på harddisken og den må byttes ut. Tenkte jeg bare skulle fortelle det om flere får samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå