MKej Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Brothers In Arms: Earned in blood kommer i dag Jeg fikk det fra cdon i går, og synes de var jævlig bra. Spesielt AI var meget bra Hva synes dere om oppfølgeren til et av de beste WII spillen
E-wok Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Synes Road to hill 30 var glimrende. bedre en CoD Har ikke prøvd Earned in blood enda, men det ligger vel på hylla mi om 1 uke eller no
Glipp Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 noen som har testet det som kan si om det er bedre eller dårligere enn orginalen? elsket orginalen når jeg spillte den.. men etter jeg ble ferdig. stoppet jeg og spille det.. og siden den gang har jeg ikke giddet og spillt det.. vart litt annerledes igjen.. så.. er dere fornøyd med den? hvilke MP moduser er det nå ? flere enn det var ? og er det mange som er på nett nå i motsetning til hva orginalen hadde?
Luchy Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 har ikke prøvd det første BIA men har prøvd earned in blood å det likte jeg ikke. var bare ikke min smak så vil ikke kjøpe det
Windoge Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 EiA er som det første spillet, bare med litt bedre grafikk og bedre AI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå