Gå til innhold

Beste skjermkort til 1500k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil i alle fall råde trådstarter til og basere valget på tester, og gjerne også tester av de spillene du bruker mest, og så velge det du får mest ytelse for prisen du er villig til å betale.

Anbefaler deg i alle fall og totalt ignorere enkeltes mening om hvilket merke som er best, som har de best driverne osv. Dette er jo bare tullprat, og kvaliteten på de til en hver tid nyeste drivere fra de respektive produsenter vil jo variere for hver gang. Og jeg vil påstå at 95% av disse påstandene bunner i brukerfeil.

Når folk så avslutter sitt innlegg med :love::love: "forever" til et bestemt merke, vil de fleste oppegående menesker forstå at dette er meningen til en som ikke er interessert i hva som til enhver tid faktisk er best, men heller en nærmest religiøs tilhørighet til et bestemt merke.

Også kommer man da gjerne med gode eksempler "fra virkeligheten"; en venn av pappa hadde en Mercedes E klasse, han fikk plutselig motorstopp :thumbdown: .

Dette har aldri skjedd med vår Lada Niva! GO LADA forever :love::love: (ps aldri kjøp Mercedes, jeg tror det suger litt..)

Ps, trådstarter; K= Kilo= 1000, 1500K= 1500000, Kr = Kroner ;)

Skrevet
Når folk så avslutter sitt innlegg med :love::love: "forever" til et bestemt merke, vil de fleste oppegående menesker forstå at dette er meningen til en som ikke er interessert i hva som til enhver tid faktisk er best, men heller en nærmest religiøs tilhørighet til et bestemt merke.

Snart er det en verdensreligion og! :!:

Neida, nok off topic. Du har et godt poeng. Les tester. Ikke bare en, men mange. HW har jo mange bra tester, og det finnes drøssevis av PC-blader og nettsteder hvor de tester utstyr. Google is your friend.

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...