Gå til innhold

CS: Source henger seg når shader detail er på high

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et GeForce 4 Ti4800, og bruker ForceWare 78.01.

Jeg kan spille CS: Source i varierende tid når jeg har shader detail på high: Det kan henge seg med en gang, eller etter en liten stund. Det henger seg ikke fullstending, men spillet veksler mellom å stoppe opp og gå rent, hvert 2-3 sekund.

Hvis jeg setter shader detail på low, går det helt fint.

I Half-Life 2 (både deathmatch og singleplayer) skjer dette aldri, selv om shader detail er på high, av en eller annen grunn.

Jeg kunne ha levd med å ha det på low, men når jeg spiller The Hidden: Source, gir det meg en veldig ufordel siden jeg må ha det på high for å se "the hidden" ordentlig.

The Hidden: Source går forresten helt fint med high, så lenge jeg er en soldat. Men så fort jeg blir "the hidden", kommer det samme problemet som i CS:S. (I noen sjeldne tilfeller går det rent i visse deler av banen når jeg er "the hidden").

Jeg har opplevd dette problemet i CS:S nesten helt siden jeg fikk det, og jeg har prøvd med en del forskjellige driverversjoner.

Dette må vel være en driverfeil, eller en feil i spillet? Systemet mitt er helt fint og stabilt ellers, til alle de andre spillene mine.

Er det andre som har opplevd det samme?

Kan problemet være at 3d-kortet mitt ikke støtter directx9 i hardware? Det ville vært merkelig, fordi spillet gjenkjenner at det bare støtter directx8...

Edit: Det hender at det plutselig blir grafikkfeil på våpen / tønner / bakken, o.l. (se vedlegg), så det er tydelig at noe ikke er som det skal, selv om dette skjer veldig sjeldent.

post-169-1128622265_thumb.jpg

Endret av Saruronny
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detter har med den store buggen i opdaterningen til vlave i forje måned. folk har problemer med alt mulig slagst ting med steam og de spillene for tiden. skjekk www.steampowered.com så skal du se mange frustrerte kunder! jeg er også en av de! :cry:

og kanskje du får svar på ditt. Good Luck! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...