Gå til innhold

HJELP! Webkamera i gave til samboer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette kommer til å bli litt av et innlegg...

Jeg kan absolutt INGENTING om data :blush: , og nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et webkamera i julegave til samboeren min. Har vært inne å sett litt på hva dere anbefaler, men for å være helt ærlig så fatter jeg ingenting! Hva er det jeg skal se etter for at d ska vær et bra kamera :hmm: ? Og ikke minst hva anbefaler dere som har greie dette? Planen var å kjøpe et kamera mellom 500 og 1000 kroner.

Ja, så må jeg ikke glemme å spørre om dere mannfolk hadde blitt glad for et webkamera til jul?

Hilsen sosie :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sitter veldig mye å surfer, nettpoker, msn å sånn... Hehe... Men er det en god ide til gave eller? Eller finnes d andre dippedutter som er bra å ha??

:D

Skrevet

Du sier at han sitter "veldig mye" foran dataen. Da er mitt tips: kjøp han kart og kompass:)

Få han ut, og bort fra pc'n så kan også du bli med på turer i skog og mark!

Skrevet

Hehe... D syns eg og! Men det høres nok verre ut enn det det er! Det er en del kvelder som går med til dataen, og det er tross alt jeg som er sjefen....lol...

Men har du ingen tips til meg?

Skrevet

En kompis av meg har dette og er meget godt fornøyd. Det er også de to som har lagt inn erfaring på den siden jeg viste deg. Koster vel maks av det du vil bruke.

Om han har en laptop burde du kanskje vurdert et kamera som kan sitte fast øverst på skjermen. F.eks dette.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...