Gå til innhold

Får ikke fjernet Itunes fra systemet


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan jeg skal få fjernet alt som har med Itunes å gjøre fra systemregisteret. Mitt systemregister er fult av filer fra dette programmet. Jeg har prøvd å kjøre både EasyCleaner og RegSupreme. Jeg fjerner alle filene, men de er tilbake etter neste oppstart. Filene stammer fra en avinstallering jeg gjorde som ikke ble fullført, og nå tror jeg det ligger mye "halvveis" fra itunes som lager krøll.

 

Jeg har tenkt å kjøre RegSeeker, søke etter alt som har med itunes å gjøre, og deretter slette alt jeg finner. Jeg er imidlertid redd for at jeg vil kunne slette noe viktig. Er det noen som har en ide om hva jeg burde gjøre?

 

Takker for alle tips! :!:

 

Mvh,

Steinar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å installer iTunes, så avinstaller uten avbrudd.

Jeg har prøvd det. Men det som er så rart er at jeg får en feilmelding under installasjon, og kan ikke gå videre.

 

"Feil: -1603 uopprettelig feil under installasjon. Se installasjonshjelp i Windows (Msi.chm) eller MSDN for mer informasjon"

 

Rare greier. Jeg skjønner ingen ting. :cry:

 

Mvh,

Steinar

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om prosessen nedenfor har med mange andre programmer å gjøre ved siden av iTunes? Er det andre som har prøvd å fjerne denne?

 

"O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programfiler\Fellesfiler\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe"

 

Takk! :!:

 

Mvh,

Steinar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg hadde samme problemet på min maskin. Det jeg gjorde var å laste ned et program som fjernet all tidligere informasjon fra InstallShield, slettet alle filer i c:\...\local settings\bruker\temp og restartet. Så gikk avinstalleringen av iTunes smertefritt. Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg fikk tak i det programmet som "fikset" InstallShield...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du søker på uninstaller på goolge finner du garantert noe du kan bruke. Brukte et slikt program en gang, men så gikk tria-perioden ut. Savna det programet :( Hvis uninstalleringen av programmene dine failer vil dette programmet fortsette unistallasjonen og det vil fjernes fra systemet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...