MarkusG Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hee kan man poste anmeldelser av forskjellige spill til forskjellige konsller. Følg denne malen Jeg starter: Spill: Burnout Legends Konsoll: PSP Fordeler: Jeg synes dette spillet er veldig morsomt å spille, veldig fartsfylt slik alle de andre Burnout spillene. Veldig mange biler og baner å velge mellom. Varer lenge... Positivt at det kommer nye spilltyper, nytt i dette spille er Pursuit. Ulemper: Ikke så alt for bra grafikk, men likevel bra hvis du tenker på at det er til en håndholdt konsoll. Mangler opptellingen av pengene etter crash Karakter: 8.5/10
TST Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Dette kommer til å bli alt for uoversiktelig etterhvert. Mange brukere kjøper mange spill, og hvis alle skal lage små anmeldelser for alle mulige spill i denne tråden, så blir den milelang og veldig vanskelig å forholde seg til. Det blir raskt også masse småprat innimellom. Jeg foreslår heller at dere oppretter egne dedikerte anmelder-tråder for hvert spill, så kan brukere legge inn anmeldelser der. Evnt. kan dere smøre dere med bittelitt tålmodighet, så får dere etterhvert mulighet til å legge inn erfaring på produkter i Gamer.no sin prisguide.
Anbefalte innlegg