zeox Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) http://www.lionhead.com/news/196 Endret 5. oktober 2005 av ]zeOx[
Macao Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ja, spillet virker dritkult. Har bare lest om det, og venter i spenning. Men har ennå ikke fått testa det – noen som har prøvd? Sjekk også: www.themoviesgame.com Endret 5. oktober 2005 av Macao
zeox Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 siden det ikke har kommet enda, så tviler jeg på at noen har prøvd det. er litt skeptisk på dette spillet egentlig. det ser kult ut, men spørsmålet er om det er like artig å spille. Men, kjenner jeg lionhead rett, så kommer det nok til å bli bra
Macao Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Håper det. Er veldig positiv, men får ikke helt grep om det lille som ligger ute nå. Kommer du til å forhåndsbestille?
zeox Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Er litt usikker, siden jeg har både Black & White 2 og Quake 4 inne på forhåndsbestilling allerede. har ikke lyst til å blakke meg heller . Tror jeg kommer til å vente til omtalene tikker inn, slik at jeg får en visst innblikk i hvordan spillet egentlig er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå