Snorre Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det som er irriterrende er at det er alt for lett for Kina å vinne. En runde jeg spillte på baserapet de konstant. Arty-øyen avr jo under tanksild og kamphelikopter ild konstant. Mens Hangarskipet hele tiden ble bomber med artillery. USA greide jo ikke å få en eneste spawnpoint på øya.
sixx Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 toppers map!! bare at de kunne godt ha vært litt mer oppfinnsom i EA...Det er jo tross alt et map fra 1942 de har pakket utpå...Grafikken og sånn er bedre ja, men elelr lite nytt der...
kenneth11 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Det som er irriterrende er at det er alt for lett for Kina å vinne. En runde jeg spillte på baserapet de konstant. Arty-øyen avr jo under tanksild og kamphelikopter ild konstant. Mens Hangarskipet hele tiden ble bomber med artillery. USA greide jo ikke å få en eneste spawnpoint på øya. det jeg gjør da er den klassiske lamer-taktikken av å fly over en CP (helst en tom en...) og hoppe ut
royale Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Elsker når alle china folka står og venter på at US skal komme med båtene, digg map for sniper!
Markaren Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det som er irriterrende er at det er alt for lett for Kina å vinne. En runde jeg spillte på baserapet de konstant. Arty-øyen avr jo under tanksild og kamphelikopter ild konstant. Mens Hangarskipet hele tiden ble bomber med artillery. USA greide jo ikke å få en eneste spawnpoint på øya. det jeg gjør da er den klassiske lamer-taktikken av å fly over en CP (helst en tom en...) og hoppe ut Ja....... Fordi det er jo såååå enkelt når man ikke kan lette fra hangarskipet, eller komme seg vekk fra artyøyen da..
kenneth11 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Det som er irriterrende er at det er alt for lett for Kina å vinne. En runde jeg spillte på baserapet de konstant. Arty-øyen avr jo under tanksild og kamphelikopter ild konstant. Mens Hangarskipet hele tiden ble bomber med artillery. USA greide jo ikke å få en eneste spawnpoint på øya. det jeg gjør da er den klassiske lamer-taktikken av å fly over en CP (helst en tom en...) og hoppe ut Ja....... Fordi det er jo såååå enkelt når man ikke kan lette fra hangarskipet, eller komme seg vekk fra artyøyen da.. greier det alltid på en eller annen måte jeg Wake Island sin rullebane må være den beste hittil, enkel og grei å lande på siden man har minst en kilometers plass å sikte på, pluss at det er enkelt å fly lavt over for å resupplye
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 helikopter=poeng var 100 tickets igjen når jeg kom og ble andrepilot på china copt00ret og fikk 30+ kills og førsteplass
kenneth11 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 helikopter=poeng var 100 tickets igjen når jeg kom og ble andrepilot på china copt00ret og fikk 30+ kills og førsteplass satt i en Buggy på nordtuppen av øya, stilte meg i øverste maskingevær, og venta en stund på mål å sikte på. Først kommer et 2-manns angrepsheli og flyr rett over meg, før han står stille over CP'en bak meg. Bare skjøt konstant på han til MG'en ikke orka mer (også kjent som "Ble overopphetet") og BANG! 2 kills. Så kommer en RIB fra artyøya, begynner å fyre løs på den før den kommer seg fra øya, han skyter tilbake, men han sikter jo en helt annen vei . 1 til kill. Så kommer et til angrepsheli med samme pilot og annenpilot, skyter på samme flagg, får 2 til kills. Og Basic Transport Badge ble også forfremmet der nettopp, var en koselig liten episode hvor jeg akkurat greide å hoppe ut av flyet fordi en F-35 hadde fått lock mens jeg resupplya og jeg landet oppå den lille knausen på høyre side av rullebanen. Ser at noen har satt en "Enemy Forces Spotted" på vei ned fra knausen, og hva tror du ligger der? en sniper som tror han er helt trygg. Ikke lagt ut Claymore eller noe. Gidder ikke gjøre noe særlig spesielt egentlig...og så får jeg meldingen om at jeg har blitt forfremmet
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Synes godt BF.no kunne modifisert det litt. Med så mye flyplass(område en kan fly på, ikke alà Gardemoen flyplass), kunne jeg godt hatt litt mer øy for å si det sånn.
kenneth11 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Synes godt BF.no kunne modifisert det litt. Med så mye flyplass(område en kan fly på, ikke alà Gardemoen flyplass), kunne jeg godt hatt litt mer øy for å si det sånn. synes størrelsen er grei jeg. Er jo slik øya ser ut i virkeligheten...
tendilenz Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ehm...kan man snipe fra hangarskipet og over til øya eller blir det aaaalt for langt?
kenneth11 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 ehm...kan man snipe fra hangarskipet og over til øya eller blir det aaaalt for langt? for langt. Artilleriøya derimot...
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ehm...kan man snipe fra hangarskipet og over til øya eller blir det aaaalt for langt? for langt. Artilleriøya derimot... Snipe med Artilleri ?
kenneth11 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 ehm...kan man snipe fra hangarskipet og over til øya eller blir det aaaalt for langt? for langt. Artilleriøya derimot... Snipe med Artilleri ? nei, men man kan snipe fra øya der USMC's artilleri er til hovedøya (eller til hangarskipet, men det blir vel litt baserape)
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Kongemap! Sikkert fordi jeg ikke har spilt det før men. Likte det virkelig. Er det noen flere maps dere tror vil komme til BF2?
kenneth11 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Kongemap! Sikkert fordi jeg ikke har spilt det før men. Likte det virkelig. Er det noen flere maps dere tror vil komme til BF2? da ser jeg fram til Gazala 2007/El Alamein 2007, USMC vs. MEC
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Kongemap! Sikkert fordi jeg ikke har spilt det før men. Likte det virkelig. Er det noen flere maps dere tror vil komme til BF2? da ser jeg fram til Gazala 2007/El Alamein 2007, USMC vs. MEC Har ikke spilt BF før jeg, hvordan ser de map'a ut?
kenneth11 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Kongemap! Sikkert fordi jeg ikke har spilt det før men. Likte det virkelig. Er det noen flere maps dere tror vil komme til BF2? da ser jeg fram til Gazala 2007/El Alamein 2007, USMC vs. MEC Har ikke spilt BF før jeg, hvordan ser de map'a ut? ørken. Ørken. ørken. endeløs ørken. STOOR plass, med en liten fjellrygg i midten. Det er El Alamein. Gazala er daler og fjelltopper overalt. Masse steder å falle ned. Masse steder der man kan bli angrepet. Ville anbefale deg å ikke prøve å gå hvis du blir strandet i ørkenen, da det tar 3 timer å gå fra CP til CP. Det jeg alltid gjorde var å få haik edit: kart over El Alamein og Gazala Endret 7. oktober 2005 av kenneth11
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 ørken. Ørken. ørken. endeløs ørken. STOOR plass, med en liten fjellrygg i midten. Det er El Alamein. Gazala er daler og fjelltopper overalt. Masse steder å falle ned. Masse steder der man kan bli angrepet. Ville anbefale deg å ikke prøve å gå hvis du blir strandet i ørkenen, da det tar 3 timer å gå fra CP til CP. Det jeg alltid gjorde var å få haik edit: kart over El Alamein og Gazala GRRrRrrrr, ser digg ut med ørken! Når er det egentlig sannsynlig at neste map til BF2 skal komme / hvor lenge tror dere det er til neste patch? Menmen, moddisene tar vel helt av om vi fortsetter med denne OT'inga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå