Gå til innhold

TES: hvem er best? hvem har den beste char.


Anbefalte innlegg

np kan vi ikke sammenligne en lvl.100 med en lvl. 2, men tar det uavhengig! det blir MORO!

jeg er en lvl.23 imperial adventurer som er sjef i både fighters guild og great house redoran!

jeg er ganske høyt opp i rankene i imperial legion og cult åsså...

har 100 i styrke og long-blade, har full ebony armour, unntatt skjoldet som er dwemer,86000 på bok, umbras sword til en verdi av 110000, men det er ikke det jeg bruker da, jeg bruker daeidric dai-katana med fire enchantment, har også et par raw glass swords og slikt...

og dere??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er lvl 85 Fighter. Er høyest rang i telvanni, imperial legion, prestegreia og alle de andre guildene. Har klart Main story, og også bloodmoon og tribunal, og er høyest rang i bloodmoon guild greia (husker ikke :p lenge siden sist!)

Bruker vanligvis bare sunder for å klare å bære alt jeg drar med meg, også har jeg all den beste artifactarmoren bortsett fra det skjoldet. Har også royal signet ring. Så det sier seg selv at jeg har lagt morrowind på hylla til oblivion kommer :p

Lenke til kommentar

Har en enchanter med rimelig høy level. runna morrowing og den første expantion, men ikke bloodmoon eller hva den heter. er en stund siden jeg har spilt. har et sett med daedric armour som gir speed og et som gir styrke. så jeg kan regulere disse til å få mest mulig skade og bevegelses hastighet.

 

enchanter tinga mine i butikken nå da, for selv om jeg har 100 enchant så kan jeg ikke lage konge permanent enchantments. lager mine perma enchantments slik at de har 1-27 eller 1-51 og tar de av og på til jeg får høy nok bonus fra de. dermed får jeg høyere buffs fra utstyret enn om jeg hadde 14-14. test det ut selv. har masse ringer som har diverse magi. pøser ut 100-100 fire damage eller frost damage. ganske morro. mot monster som reflekterer magi tilbake bruker jeg det konge flamme sverdet eller frost sverdet som mann får på slutten. har også daedric crisent eller hva det heter. ser ut som en kvart måne. har også uber hammeren som er så stor, men bruker den sjelden.

 

har også en fin ammulet man får når man er guildmaster i mage guild. den gir resistance mot normal damage eller noe sånt trur jeg. har også mark i "basen" min hos creep. så hvis jeg bærer for mye drar jeg bare dit. så teleporter jeg meg via mageguild og sprinter av sted med uber speed enchantments.

 

dere viste vel at enchant er imba i morrowind? :dribble:

 

de retter på dette i oblivion. :ermm:

 

edit: har over en mill i kontanter + verdier. har nesten alt som er verdt å ha fra morrowind+ første expantion.

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...