Gå til innhold

W800i og Opera mini


N_R

Anbefalte innlegg

.... dette skal funke, andre ser ut til å ha fått det til - men jeg får det altså ikke til... :blush: Vet ikke helt hva jeg gjør galt.... har installert det, og svarer ja når den spør om å få tilgang til nettet... men så stopper det. Har Chess Knock-out, og det skal vel være Telenor GPRS... såvidt jeg skjønner..... :hmm:

 

Hvis noen har tips til hva som er feil blir jeg veldig glad!! :love:

 

 

Edit: Jeg kommer INN i browseren, men når jeg går på en link så står den bare på "oversetter" til den timer ut.... :(

Endret av N_R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, det vel noen internett-innstillinger.... men har brukt konfiguratoren på Chess, http://chess2.dmpmobile.com, og den skal da sette opp med Telenor.... Får beskjed at telefonen er gjenkjent som W800i, så det er ikke noe problem. Gjør også som de anbefaler, sender internett til 1984 og får nye innstillinger mottatt. Men, like lite hjelper det. Er det noen sikkerhetsinnstillinger som blokkerer da?? Jobber med data og nettverk, men akkurat mobil er jeg litt grønn på.... ;)

Lenke til kommentar
.... dette skal funke, andre ser ut til å ha fått det til - men jeg får det altså ikke til... :blush: Vet ikke helt hva jeg gjør galt.... har installert det, og svarer ja når den spør om å få tilgang til nettet... men så stopper det. Har Chess Knock-out, og det skal vel være Telenor GPRS... såvidt jeg skjønner..... :hmm:

 

Hvis noen har tips til hva som er feil blir jeg veldig glad!! :love:

 

 

Edit: Jeg kommer INN i browseren, men når jeg går på en link så står den bare på "oversetter" til den timer ut.... :(

Jeg har akkurat samme problemet til min W800i, nå har jeg prøvd alle mulige innstillinger for internett og. Ingen fungerte, verken Telenor WAP eller TV2 WAP som du blir anbefalt og tilsendt...

 

Tror jeg rett og slett bare gir opp.

Lenke til kommentar
.... dette skal funke, andre ser ut til å ha fått det til - men jeg får det altså ikke til...  :blush:  Vet ikke helt hva jeg gjør galt.... har installert det, og svarer ja når den spør om å få tilgang til nettet...  men så stopper det. Har Chess Knock-out, og det skal vel være Telenor GPRS... såvidt jeg skjønner..... :hmm:

 

Hvis noen har tips til hva som er feil blir jeg veldig glad!!  :love:

 

 

Edit: Jeg kommer INN i browseren, men når jeg går på en link så står den bare på "oversetter" til den timer ut....  :(

Jeg har akkurat samme problemet til min W800i, nå har jeg prøvd alle mulige innstillinger for internett og. Ingen fungerte, verken Telenor WAP eller TV2 WAP som du blir anbefalt og tilsendt...

 

Tror jeg rett og slett bare gir opp.

Ikke gi opp, problemer er til for å løses... se på dette som en utfordring

 

Og hva som ikke dreper deg gjør deg sterkere... :thumbup:

 

masse visdomsord her på morgenen :)

Lenke til kommentar

Japp, etter å ha sletta de en million profilene jeg hadde fått fra diverse nedlastingssider, så funka det endelig med Internett på Java saken.

 

Hehe, nå har jeg sikkert fokka opp MMS og WAP sånn at jeg betaler blod for de da men.... *skratte*

 

Takker i allefall for hjelpen!! :-)

Lenke til kommentar

har chess knockout og SE k750i, opera mini og fikk tilsendt internett instillinger fra 1984, valgte instillingene jeg fikk i java internett setup, men når jeg skal prøve å sørfe i opera mini får jeg bare "Oversetter..." -> "kunne ikke oprette forbindelse til tjener"

 

noen forslag??

Lenke til kommentar

r0zie: Når du er inne på innstillingene for Java, velg profilen du ble tilsendt. Trykk deretter på "Mer - Instillinger". Det åpnes nå for litt mer avanserte innstillinger. Under "Koble til med" så velger du hvilken datakonto du skal bruke, under "Internett-modus" velger du HTTP (her stod min på WAP opprinnelig), og under "Bruk proxy" velger du ja.

 

Det var dette jeg måtte gjøre for å løse samme problem (dog på w800i som tråden er for, men burde funke på k750 også). Håper det fungerer for noen andre også. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei

jeg har netcom easytalk og har nå også opera mini på mobilen. Men lurer på er det noe forskjell i bruk om eg bruker wap eller gprs internett innsillinger??

 

koster det noe mer å bruke opera enn vanlig ? har k750i

 

 

 

k750i og w800 er nesten samme telefonen så jeg tenkte det burde gå bra :p og det gjorde det! ;) takker :D nå får jeg internett på brakka :)

 

Edit; instillingene har ikke noe å si på hvor mye jeg betaler på rekninga og jeg får forsatt mms osv??

5017620[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...