Canute Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Etter den forrige guild lederen stakk og tok med seg dkp databasen kun ved å gi oss en notepad fil med dkpen til medlemmene bestemmer jeg må nå for å sette opp eqdkp i steden for. Jeg har fått installert det helt fint og sånt. Jeg gjorde om i databasen klassene og typene armor, jeg ser nå at det ville være utrolig tungvidt å legge inn dkpen til alle etter et raid. Jeg prøvde derfor CT_RaidTracker Import Plugin. Men alikevel så sliter jeg med at det er utrolig tungvidt. Noen som har plugins/modifikasjoner til eqdkp og/eller wow som gjør jobben lettere. Eventuelt noen som kan forklare hvordan det hele brukes skikkelig? :S
Plomma2 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Pluggins osv er unødvendig. Jeg bruker 5 minutter på å legge inn DKPen etter et raid. Du bare tar et screenshot når raidet begynner også har du en .txt fil åpen samtidig som du noterer hvis det skjer bytter og hva items går for. Har du cosmos så finns det en notepad addon som er UTROLIG kjekk. Venter fortsatt på at den kommer i stand-alone versjon.
DezTruckTor Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Den add-onen der var neimen ikke dum. Men når den ikke har noen form for output, er det litt bortkastet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå