Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ville gått for Night Elfs. Ikke bare pga. 10+ nature resistance, shadowmelde og 1+ dodge, men også fordi både mannlige og kvinnelige ser sexy ut og fordi kvinnene har den beste dansen på alliance-siden Enda bedre når du kler av dem, men det er en annen ting
different Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Human pga. Perception & ekstra skills på Mace & Sverd.
ahpadt Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Human. En dwarf i guildet kanke tanke i BWL fordi han er for lav. Hehe, du tuller sant?for lav har vel ikke noe å si? Tuller ikke. Han er for lav for den taktikken vi bruker på det encounteret.
Proidiv Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Human. pga sword specc. Og av en eller annen grunn føler jeg et ubehag i Gnome/dwarf spawn =S
Choo Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Om du har venner som også starter, prøv å få alle til å velge Nelf, Shadowmeld virker sinnsykt arti i PvP. Er (var etter migration tror jeg) en alliance guild på serveren der jeg spiller horde, Russian partisans, de bruker å være 5-10 Nelfer som setter seg i shadowmeld på ganske trafikerte steder, åsså plutselig fra ingensteder kommer det en spell, charge etc. Irriterende for meg, sikkert sykt morsomt for de.
Snorre123 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Human. En dwarf i guildet kanke tanke i BWL fordi han er for lav. Hehe, du tuller sant?for lav har vel ikke noe å si? Tuller ikke. Han er for lav for den taktikken vi bruker på det encounteret. Firemaw? La dvergen spise/drikke shape-shift mat/potion så går det. Typ Savory Delight, Noggenfogger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå