Gå til innhold

Alliance: Raid til horde i kveld?


Anbefalte innlegg

Er det noen som kan bli med på er raid i kveld?? Det har seg sånn at jeg ikke drar til horde-plassene alene. Jeg er på Shadow Moon, så hvis det er noen som er inntrisert; Legg til "Kimmen" og kontakte meg!!

 

PS: Raidet blir i 22.00-23.00tia. Alle møter i Ironforge før vi drar. Håper på en 20-30 stk. BLI MED!! Vi skalknuse horde.

 

Hilsen "A Proud Member of the Alliance" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du sa ifra, jeg skal sørge for at npcene står klare til å oneshotte dere.

 

Grindolf, tauren druid (lvl60) på Shadow Moon. :)

 

 

 

Edit:

Stargazer, gjorde ikke vi SM en gang for leeeeeenge siden? :D

Hunter, right?

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Vi har fått han på 60% men så leava MT og 30 andre til andre guilds+ at endel migrerte nå, men nå har vi ny MT/OT og skal ha testraid på søndag hvordan oppmøte og interessen for MC blir.

 

Men om vi bare får noe bra tankeutstyr i MC så satser vi på å ta han snart=)

 

og Ja, nå virker det som det bare er tsjekker igjen jo =S Hvorfor måtte absolutt shadowmoon være den offisieller tsjekkiske servern? T.T

 

 

Jo foresten, vi skal kanskje slå oss sammen med GLB og Lodge folkene som blir igjen, da får vi forhåpentligvis de klassene vi mangler (locks og Prester).

Endret av Choo
Lenke til kommentar
Vi har fått han på 60% men så leava MT og 30 andre til andre guilds+ at endel migrerte nå, men nå har vi ny MT/OT og skal ha testraid på søndag hvordan oppmøte og interessen for MC blir.

 

Men om vi bare får noe bra tankeutstyr i MC så satser vi på å ta han snart=)

 

og Ja, nå virker det som det bare er tsjekker igjen jo =S Hvorfor måtte absolutt shadowmoon være den offisieller tsjekkiske servern? T.T

 

 

Jo foresten, vi skal kanskje slå oss sammen med GLB og Lodge folkene som blir igjen, da får vi forhåpentligvis de klassene vi mangler (locks og Prester).

Høy fireresistance+MASSE fire-prot potions hjelper på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...