erlend92 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Jeg lurer på om det er mulig og bare få kjøpt access keyen til gw noe sted på internett? Uten og få med spillet og noe annet. Helst en norsk side... På forhånd takk!
Chasseur Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ikke på en norsk side. Men på PlayNC sine sider? Søk her på forumet, og du finner noe!
Hans Erling Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Om ikke jeg finner ut hva som er gøy med dettespillet snart så kan du få kjøpe kontoen min
Rydier Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Om ikke jeg finner ut hva som er gøy med dettespillet snart så kan du få kjøpe kontoen min 5055411[/snapback] PvP. Etter at du har mye unlocka og er i et ok guild though.
nahojdat Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Om ikke jeg finner ut hva som er gøy med dettespillet snart så kan du få kjøpe kontoen min 5055411[/snapback] Prøvde faktisk å gi vekk kontoen for en stund siden, ingen ville ha den :!: Ga den til dama, pga hun ville ha noe å gjøre på når wow er nede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå