Gå til innhold

Noen som har "live" bilde av bZerk Miditower?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har funne ut jeg (Kansje) har lyst å køpe bZerk Miditower m/display, Sort , men jeg vil gjerne se noen "live" bilder av kabinettet. Så jeg lurte på om det var noen som kunne sendt meg det ? Eneste bildet jeg har av kabinette er dette:

bzca550bb.jpg

Endret av bjerkan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sølv versjonen.

I min er det gitter.

Men på de som selges nå er det plexi glass og andre viftegriller (søskenbarnet mitt har det "nye")

 

Men kan se om jeg får knipsa noen bilder av mitt sølv kabinett i dag vist du vil ha bilder av det..

ja takk ! ;D

hadde vært flott ! :D

Endret av bjerkan
Lenke til kommentar

Jeg bruker viftestyringa på kabinettet, og kjører viftene så seint som mulig når jeg kun sitter å trykker i windows..

Da hører jeg ikke viftene i kabinettet..

Kjører jeg de på fullt så hører jeg de mer.. De bråker ikke så kjempe mye, men en del..

Men uansett, du merker ikke lyden når du spiller..

Og er du i windows og bare trykker, så har du viftene på helt seint / av (kan skrus av med 1 knapp), så hører du ikke viftene...

 

Temperaturen min ligger på (disse temperaturene står nå på displayet)

CPU : 36

HDD : 39

SYS : 35

 

På rommet mitt er det vel ca. 25 grader, og jeg spillte for noen minutter siden..

 

Men skal se om jeg får knipsa noen fine bilder av de forskjellige plassene på kabinettet utpå dagen.. (inni, utpå, bak de forskjell dekslene (begge sider, foran etc))

Lenke til kommentar
Jeg bruker viftestyringa på kabinettet, og kjører viftene så seint som mulig når jeg kun sitter å trykker i windows..

Da hører jeg ikke viftene i kabinettet..

Kjører jeg de på fullt så hører jeg de mer.. De bråker ikke så kjempe mye, men en del..

Men uansett, du merker ikke lyden når du spiller..

Og er du i windows og bare trykker, så har du viftene på helt seint / av (kan skrus av med 1 knapp), så hører du ikke viftene...

 

Temperaturen min ligger på (disse temperaturene står nå på displayet)

CPU : 36

HDD : 39

SYS : 35

 

På rommet mitt er det vel ca. 25 grader, og jeg spillte for noen minutter siden..

 

Men skal se om jeg får knipsa noen fine bilder av de forskjellige plassene på kabinettet utpå dagen.. (inni, utpå, bak de forskjell dekslene (begge sider, foran etc))

herlig ! :D

Lenke til kommentar

Beklager så meget at jeg ikke har svart her i dag med bilder og greier, men kom nettopp hjem.

 

Så når jeg kom hjem, så stakk jeg og fant fram digital kamera, sikter fint inn på kabinettet, så begynner det å blinke at det ikke er mer strøm, men jeg ville prøve om jeg klarte å knipse noen før strømmen gikk, og da stod det "Memory is full" eller no sånn.

 

*Hater når søstera skal leke med kamera*

 

Men så fort hun kommer hjem, så skal jeg få kablene hos henne så jeg får lade det opp og slette bildene som ikke trengs..

 

Så skal forhåpentligvis klare å få til noe i kveld.

 

Jeg holder det jeg sier, så bilder skal dere få.. om jeg så må starte en ny krig for å få det til :ermm:

Lenke til kommentar
Beklager så meget at jeg ikke har svart her i dag med bilder og greier, men kom nettopp hjem.

 

Så når jeg kom hjem, så stakk jeg og fant fram digital kamera, sikter fint inn på kabinettet, så begynner det å blinke at det ikke er mer strøm, men jeg ville prøve om jeg klarte å knipse noen før strømmen gikk, og da stod det "Memory is full" eller no sånn.

 

*Hater når søstera skal leke med kamera*

 

Men så fort hun kommer hjem, så skal jeg få kablene hos henne så jeg får lade det opp og slette bildene som ikke trengs..

 

Så skal forhåpentligvis klare å få til noe i kveld.

 

Jeg holder det jeg sier, så bilder skal dere få.. om jeg så må starte en ny krig for å få det til :ermm:

ok, takk for at du værtfall Prøver. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sånn..

Endelig er bildene her..

Er ikke så flink med det kameraet enda, så noen bilder er litt dårlig kvalitet, men jeg fant ut de fineste..

Og bildene ble vist 2048x1536 i størrelse..

Og beklager at det er så rotete i kabinettet, men har ikke fått rydda der enda..

Skal skifte ut noen kabler og sjule andre kabler når jeg får tid og penger..

 

Men uansett..

HER er bildene endelig :p

 

Alle bildene jeg prøvde å ta av displayet ble helt svarte (som du ser på noen bilder er displayet helt tomt), men fikk et der du ser litt.. :p

 

Er det bilder av noe annet du vil se, så skrik ut, så skal jeg se hva jeg får til..

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar
Sånn..

Endelig er bildene her..

Er ikke så flink med det kameraet enda, så noen bilder er litt dårlig kvalitet, men jeg fant ut de fineste..

Og bildene ble vist 2048x1536 i størrelse..

Og beklager at det er så rotete i kabinettet, men har ikke fått rydda der enda..

Skal skifte ut noen kabler og sjule andre kabler når jeg får tid og penger..

 

Men uansett..

HER er bildene endelig :p

 

Alle bildene jeg prøvde å ta av displayet ble helt svarte (som du ser på noen bilder er displayet helt tomt), men fikk et der du ser litt.. :p

 

Er det bilder av noe annet du vil se, så skrik ut, så skal jeg se hva jeg får til..

TAKK ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...