Yonaz Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hei Jeg har akkurat kjøpt meg ny gaming pce til 20000 kr Pc spec : Ati radeon x850 xt pe med ati 5,8 drivern shuttle sb81p med nyeste chipset driver instalert 1 gb croshair til 3000 kr Pentium 4 3,4 lga 775 64 bit usb lyd kort 250 gb serial ata Noen som veit hvordan jeg fikser fps dropen ? hadde jo bedre fps men den gamle pcen min Endret 3. oktober 2005 av Yonaz
A.J Green Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 OOOH flott tråd. Hva med å beskrive litt mer? Hvor får du fps drop? Du har ikke spyware eller no i den duren? Og som siste innstans ville jeg nok anbefalt å kjøpe ny pc, den der så ikke akkurat bra ut.
Yonaz Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 OOOH flott tråd. Hva med å beskrive litt mer? Hvor får du fps drop? Du har ikke spyware eller no i den duren? Og som siste innstans ville jeg nok anbefalt å kjøpe ny pc, den der så ikke akkurat bra ut. menner du at jeg skal kjøpe meg ny pce igjen ? nei det tror jeg nok ikke! den pcen der skal fint klarer 100 fps
A.J Green Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har du Mensen elns Lord^? Oi, hehe. Vel jeg synes ikke han var spesielt beskrivende i første post. Yonaz: har du random fps overalt? Eller bare i åpne landskap? Hva med i andre spill, samme dårlige ytelse? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal ha dårlig fps med så ny hardware. Eneste jeg kan se for meg er at du ikke har innstalert driverne riktig...
Yonaz Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 vell i 3dmark 01 får jeg 25 k , men i cs så dropper jeg som bare det har instalert alt av spyware , adware , tuneup 2006 osv
Newt32 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Vi kommer ikke langt med bare hardware info. Eller hvordan program du har installert. Du må svare på spørsmålene til Lord^; - FPS drop overallt i CS? - Kun FPS drop i CS?
Wooho Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 OMG til 20k hadde jeg satt en konge PC sammen til deg. Dette var jo penger ut vinduet i mine øyne. BTW er det snakk om CS 1.6 her?
Yonaz Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 OMG til 20k hadde jeg satt en konge PC sammen til deg. Dette var jo penger ut vinduet i mine øyne. BTW er det snakk om CS 1.6 her? jepp
Yonaz Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Vi kommer ikke langt med bare hardware info. Eller hvordan program du har installert. Du må svare på spørsmålene til Lord^; - FPS drop overallt i CS? - Kun FPS drop i CS? hm den står normalt på 99-100 men på nuke så hender det at den droper neddi 70 fps og på aim map ligger den normalt på 70 fps :S , på den gamle amd 3500 med ati radeon 9800 pro så hadde jeg jo 100 fps konstant over alt :S Noen som veit hva som kan hvere problemet ? veit ikke om det er bare cs har ikke testa noen andre spill. Endret 3. oktober 2005 av Yonaz
Newt32 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Noen som veit hva som kan hvere problemet ? Ja. At du ikke vet at 70 fps ikke er farlig for helsa. 70 fps er noe man kan leve med. Jesus. Nå må folk skjerpe seg her.
Wooho Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Vel i et spill som CS er man avhengig av høy FPS.
Omar Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det er jo seff ikke pcen. Jeg hadde 100 fps i cs, med få fps drops med en Compaq 450mhz, 128mb ram og et Clocka Gforce 2 kort.
danilovic Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er dette en briefetråd? Alle skjønner at det ikke er den sinnsykt kraftige og driteksklusive NASA-PC-en din det er noe i veien med. har instalert alt av spyware Dette derimot, kan være grunnen.
Yonaz Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Er dette en briefetråd? Alle skjønner at det ikke er den sinnsykt kraftige og driteksklusive NASA-PC-en din det er noe i veien med. har instalert alt av spyware Dette derimot, kan være grunnen. asså mente at jeg har instalert alt av spyware programer skal ta og prøve en xp med servicepack 1 jeg.
.tomf Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Slått av vsync? Endret 4. oktober 2005 av TomFu
Wooho Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Men så har alle fått med seg at CS 1.6 kjører utrolig mye bedre på eldre HW enn nyere.
Wice Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 TomFu: han sier han Ligger på 99 fps.. Men noen ganger dropper det ned i 70.. Da har han ikke Vsync problemer..
Veritas_ Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Skru på trippelbuffering i driverene. Finner det under OpenGL settings eller noe lignende. Kan hjelp litt iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå