Nisse_Puler Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 klokka min p4 2.26 ghz fra 133 fsb til 155 å stilte volten på 1.850 å nå flimrer det bare på skjermen å mye skurr.. er det skjerkortet som har gått til helvette?? har vannkjøling å tempen lå på 28 grader..
StudioN Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Du skal ikke se bort i fra det. Prøvde meg tidligere i kveld på det samme, det knitret i skjermen under burn-in-test.
shebban Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 kommer jo an på hvor høyt pci bussen er. 33 er standar! har du mulighet for å låse den slik at du slipper å ryke flere kort? Jeg har hatt tre skjermkort som har tatt kvelden for meg når jeg har kjørt pci bussen på 44mhz!
fy_pokkers Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 agp-bus`en kjører ikke 33, men 66. pci kjører 33, og både den og agp stiger i takt med fsb.. Jeg har abit, og kan (heldigvis) låse begge, så jeg har enda ikke ødelagt noen skjermkort o.l. :smile:
Ozelot Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Men hvis du kan låse pci og agp bussen, blir det ikke slik at du bare klokker CPU`en????
Typhon Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 14:18, Ozelot skrev:Men hvis du kan låse pci og agp bussen, blir det ikke slik at du bare klokker CPU`en???? Joda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå