Gå til innhold

Riders On The Storm søker medlemmer og samarbeid!


Anbefalte innlegg

Riders On The Storm er et fantastisk arti, men særiøst guild på Burning Blade. Vi er 60 members atm, og søker flere highlvls til å joine så vi etter hvert kan sette kursen mot MC, Onyxia osv osv.

Er du alliance, over lvl 50, uansett klasse, kan dette være guildet for deg!

Du må:

- være en aktiv spiller

- ha dårlig humor ;D

- vite din rolle i spillet og i større raid

- ikke hete leeeroy

 

Vi ser og etter guilds som vi kan slå oss sammen med, for å danne et større og kraftigere guild. Så har du et guild med highlvls, men for få medlemmer til å finne på noe morro, så ta kontakt for sammenslåing.

 

Kontakt Boogieman på burning blade, eller send en mail til [email protected].

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss! Der har vi jo guildet mitt :D

Ante ikke at vi søkte etter medlemmer

Betyr dette at jeg blir kicka siden jeg ikke er dinga 50 eller :p

 

 

OT: RotS er et knall guild imo, har alltid blitt tatt godt vare på av de "høye" gutta i guildet og dette med dårlig humor kan jeg bekrefte :D

Lenke til kommentar

Er det et norsk guild, eller et internasjonalt? Regner vel med at det er internasjonalt, siden dere ikke nevner norsk som krav.

 

Har dere planer om å migrere? Er nemlig fersk medlem i en guild som holder på med litt Zul'Gurub og lignende, men hvor jeg ikke har rukket å bli spesielt kjent med medlemmene.

 

Jeg har bestemt meg for å migrere no matter what, så hvis dere også skal migrere kan dere skrive meg opp som veldig interessert, for å si det på den måten. Nå skal det også sies at den eneste endgame erfaringen jeg har (selv om jeg har vært level 60 i flere mnd) er LBRS, UBRS, Stratholme (begge sidene), Scholomance og den typen instancer. Er forresten paladin.

Lenke til kommentar
Er det et norsk guild, eller et internasjonalt? Regner vel med at det er internasjonalt, siden dere ikke nevner norsk som krav.

 

Har dere planer om å migrere? Er nemlig fersk medlem i en guild som holder på med litt Zul'Gurub og lignende, men hvor jeg ikke har rukket å bli spesielt kjent med medlemmene.

 

Jeg har bestemt meg for å migrere no matter what, så hvis dere også skal migrere kan dere skrive meg opp som veldig interessert, for å si det på den måten. Nå skal det også sies at den eneste endgame erfaringen jeg har (selv om jeg har vært level 60 i flere mnd) er LBRS, UBRS, Stratholme (begge sidene), Scholomance og den typen instancer. Er forresten paladin.

Kommer du over på Burning Blade så er du nok velkommen hvertfall. Er ikke så mange pallys hos oss, så drops vil bli ganske så enkelt for deg å få ;)

 

Rogue60 @ bb. Riders on the Storm. :thumbup:

Lenke til kommentar
ROTS FTW!

And there's the guild idiot :p Neida. *kosepå*

Tjukt med RotS folk her jo.

 

Er jeg den eneste som ikke har noen problemer med BB som server? Eneste er litt kø men det er bare sunt :w00t:

Ikke mange problemene nå, untatt den giga IF laggen... :p Og litt kjipern å stå i 45 min kø på det værste... Men har fått en del norske friends på BB, så noen migrasjon blir nok uaktuelt... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...