Gå til innhold

Hva bruker Pro gamers?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Han lurer på hva XeqtR bruker, IKKE hvor meningsløst DU synes det er at han lurer på det.

XeqtR bruker MX300, en enorm tøymatte med en vanlig musematte oppå. Han bytter mellom icemat/steelpad/corepad/thunderpad ettersom hvem som sponser han, han har spilt med alle opp gjennom årene og eier like hardt med alle.

Der ja. :D

Edit: Jeg må bare si at jeg har en hjemmelaget musematte. Det er teflon oppå en "planke". Fikk ideen av en på forumet. Så har jeg en optisk mus fra dell (den er sikkelig ille å bruke i paint :( )

Endret av bokhylle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker func mat og Razer DB også et fra skrud Logitech Ultra X Flat Tastatur.. :D

funker fett det;) ligger stadig inn på Rank 10 på serverene jeg holder til på..

Skrevet (endret)

Ingen, så lenge den ikke har sånn 3 knapps sperre er alle like bra og alle bruker forskjellig.

Og til alle som sier "OMG JEG BLIR ALLTID RANK 1 FORDI JEG BRUKER DEN MUSA"

rofl @ you

Endret av improvize
Skrevet (endret)

Hvorfor har egentlig noen tastatur sånn sperre?

Det forrige tastaturet jeg hadde. Gikk de ikke ann å hoppe.(Det komm sånn irriterende lyd fra hovedkortet)

Edit: Jeg finner ikke MX300 eller MS 3.0 i noen butikker :no: Hvor selger de sånne mus?

Endret av bokhylle
Skrevet

Fordi de er gamle mus folk brukte da de begynte å spille CS, de vant til de musene, skal du begynne å spille med gode muser i dag tar du MX518/Razer Diamondback/G5, om 5 år er de som begynte å spille i dag de beste men bruker fortsatt MX518 selv om det har kommet 3-4-5 nye MX versjoner i 2010

Skrevet (endret)

Men vis jeg kjøper den og ikke liker den er jo de pengene brukt for ingentingen.

Edit: G5 eller Razer blir litt i det dyreste.

Endret av bokhylle
Skrevet

Nå er jo ikke hoved-temaet i denne tråden hva slags arbeidsgiver de har eller hvorvidt progaming er noe å satse på. Fyren spør hva slags utstyr de bruker.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Jeg bruker Q-pad og en mx518, utrolig god gli... absolutt å anbefale!

Skrevet

De bruker vel MX510/MX518.

fUNC surfpad/Q-Pad XXL.

Skatez.

CRT monitor.

Das og Keytronic har veldig gode tastaturer. Kanskje de bruker de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...