Gå til innhold

Flere som er drittlei Microsofts fokus på Live?


Passasjer

Anbefalte innlegg

D-Link DGL-4300 er ansett som den beste trådløse gaming routeren på markedet for øyeblikket. Den har fått en mengde utmerkelser av Xbox relaterte gaming sider, og er garantert kompatibel med Xbox Live.

 

Hvis du skal kjøpe denne, så selger Komplett denne for 1250,- (mot 1559,- på MPX).

 

Husk at denne routeren bare er for PC nettverket ditt. Hvis du skal spille over Xbox Live, trenger du også et trådløst adapter for å koble deg til nettverket.

 

Til Xbox 360, finnes det et offisielt trådløst adapter å få kjøpt, f.eks. denne: Link

 

Hvis du ikke kjøper det offisielle adapteret, kan du bruke et hvilket som helst aksesspunkt eller trådløst nettverkskort. Det eneste du må passe på er at det har Ethernet tilkobling, og ikke USB (da disse ikke er kompatible med Xbox eller Xbox 360 sine porter).

Endret av Mr_Snuffles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Mulig jeg misforstår, men stemmer dette?:

 

1. Jeg kommer til å kjøpe meg en xbox360, trenger jeg ikke den offisielle trådløse adapteren hvis jeg har en ruter med trådløs tilgang?

 

2. Leveres XBOX360 med trådløst nettverkskort eller er det dette man må kjøpe hvis jeg vil bruke den trådløse ruteren jeg allerede har?

Lenke til kommentar
D-Link DGL-4300 er ansett som den beste trådløse gaming routeren på markedet for øyeblikket. Den har fått en mengde utmerkelser av Xbox relaterte gaming sider, og er garantert kompatibel med Xbox Live.

 

Hvis du skal kjøpe denne, så selger Komplett denne for 1250,- (mot 1559,- på MPX).

 

Husk at denne routeren bare er for PC nettverket ditt. Hvis du skal spille over Xbox Live, trenger du også et trådløst adapter for å koble deg til nettverket.

 

Til Xbox 360, finnes det et offisielt trådløst adapter å få kjøpt, f.eks. denne: Link

 

Hvis du ikke kjøper det offisielle adapteret, kan du bruke et hvilket som helst aksesspunkt eller trådløst nettverkskort. Det eneste du må passe på er at det har Ethernet tilkobling, og ikke USB (da disse ikke er kompatible med Xbox eller Xbox 360 sine porter).

Takk milleniam takk Mr snuffles

 

Oi dette blir jo fryktlig dyrt da !! Har først og fremst kjøpt meg dyr plasma og så kommer Xbox 360 så alle spille + håndkontroll og så Trådløs adapter til Xboxen så ROUTER !! hjelp dette blir jo nesten over 7000 med de spilla jeg skal ha med hehe ;):hmm: . Vel man lever bare en gang så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det. Hva er penger egentlig, hmm for meg ser det ut som papir :thumbup: hehe :!:

 

Men da må jeg vel også kjøpe trådløs nettverkskort også da ?? Den jeg har på dataen er integrert i hoved kortet mitt (Asus K8NE-Deluxe) damn !! Vel X box live haster jo ikke å få kobla opp med en gang :D Spillene skal nytes først på hd ready skjerm..

 

Detter blir allt for mye, har ikke råd til allt det der.. Håper jeg får stipend da :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Med Xbox 360 vil det jo følge et gratis Silver Live medlemsskap, noe jeg synes er en fin ting - synes ikke fokuset på multiplayer over nett er en dum idè, da det er det beste du kan gjøre for at et spill skal få ørten ganger så lang levetid - det er jo ikke alltid du klarer å samle en gjeng kompiser til øl, pizza og spilling i bula.

Hvor hadde vel Halo 2 vært idag uten multiplayerdelen?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er den internett fokusen Microsoft viser kjempeflott.

Nettspilling er tross alt fremtiden, da man aldri vil kunne kommunisere eller møte samme motsands mot bots.... og om man ville, ville det uansett blitt like morsomt?

 

Det er ingen tvil om at Microsoft har vert smarte denne generasjonen, og gått inn 100% for online. Nintendo og SONY er tydelig imponert, og som man ser vil begge fokusere på online neste generasjon.

 

Og angående prisen, så er det da ikke spesielt dyrt da man får spille alle XBox spill man ønsker online, og med utmerket stabilitet og hastighet.

Samtidig som nevnt tidligere, lastet det masse ekstra gratis.

Men om noen fortsatt syntest det er dyrt, kan de trøste seg med at XB360 vil tilby gratis Silver medlemskap :)

 

Til trådstarter: Hvordan kan fokusen på internett vere dårlig? Jeg syntest XBox er et mer verdig kjøp nettopp på grunn av dette, da man kan øke varigheten på spillene betraktelig.

Lenke til kommentar

Jeg er totalt uenig.

 

Det du sier, vil utelukke noen som helst fremgang for den neste generasjonen konsoller.

 

Den forrige generasjonen konsoller strevet de med å få et fotfeste for onlinespilling med konsoller. Det er denne generasjonen dette vil ta av. Online multiplayer er ikke noe som skal være ekslusivt for PC-brukere.

 

Bring it on sier jeg.

 

Men hvis du savner gode singleplayer spill, så kommer de også. Denne generasjonen som har vert var Xbox en klar vinner når det kom til online delen. Men for de som valgte PS2 og IKKE minst Gamecube, fikk oppleve noen sinnsykt singleplayer opplevelser. Men de ble snytt for de helt råe online opplevelsene. Nå er jeg litt lei av å bare spille singeplayer spill, så jeg vil kunne velge i begge deler.

 

Men å si at de utelukkende skal fokusere på singleplayer og 4 player splitscreen. Så har vi ikke bevegd oss noen vei bortsett fra et skritt frem i grafikk og spillbarhet, mens det vi de fleste av oss vil ha nå er hele pakka.

Lenke til kommentar
D-Link DGL-4300 er ansett som den beste trådløse gaming routeren på markedet for øyeblikket. Den har fått en mengde utmerkelser av Xbox relaterte gaming sider, og er garantert kompatibel med Xbox Live.

 

Hvis du skal kjøpe denne, så selger Komplett denne for 1250,- (mot 1559,- på MPX).

 

Husk at denne routeren bare er for PC nettverket ditt. Hvis du skal spille over Xbox Live, trenger du også et trådløst adapter for å koble deg til nettverket.

 

Til Xbox 360, finnes det et offisielt trådløst adapter å få kjøpt, f.eks. denne: Link

 

Hvis du ikke kjøper det offisielle adapteret, kan du bruke et hvilket som helst aksesspunkt eller trådløst nettverkskort. Det eneste du må passe på er at det har Ethernet tilkobling, og ikke USB (da disse ikke er kompatible med Xbox eller Xbox 360 sine porter).

4976690[/snapback]

 

Snuffles kan du anbefale noen gode trådløse nettverkskort !. Må ha 3 stykk (en til mor, bror og meg)

 

Skal kjøpe den Routern ,men jeg må ha Trådløst Nettverkskort først.

 

Har ikke peiling på hva som er bra eller dårlig med tanke på signal osv da jeg aldri har hatt trådløst nettverk ,men hva er det som er bra og som ikke koster skjorta !

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...