Goscinny Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Heisann! Skal kanskje kjøpe Bærbar PC, GPS til PC og trenger også kartprogram. Hva bruker dere? Skal altså ha et kartprogram hvor jeg kan koble opp GPSen til den slik at jeg kan se hvor båten er, ikke bare selve kartet. Noen ideer?
ZitizenX Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har du sett på denne: http://www.gps.no/ Selv bruker jeg Telchart. Det er C-map sine kart, men det er mye mere brukervenlige nenyer. Anbefales
Goscinny Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Hvor kjøper man det? Følger kartene med Telchart?
PT Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vi brukte C-Map på en seiltur fra Bergen til Karibien og tilbake. Mulighet for å koble til GPS.
Goscinny Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Etter å ha surfa og googla litt på det er jeg litt usikker på hva som er hva. Er C-Map bare selve kartene, og så må du ha et kartleserprogram på PC'n i tillegg?
ZitizenX Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hei Hvis du vil. kan jeg sende deg brukermanualen. Den er litt for stor til å legge ved her på forumet, så send meg en PM med mailadressen din, så skal jeg sende den til deg. Der står det også litt forklaring om programmet og hvordan det er oppbygd rundt C-map. Mvh ZitizenX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå