The_Norsemen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hei eg er hos bestemoren min nå og da tok eg med pc'n min sån at eg kunne spille online der men så får eg ikkje koblet til på nett med pc'n min, bare med hennes sin pc går på nett, hva skal eg gjøre? når man kobler seg på nett med pc'n hennes må man trykke på en Online ADSL icon så logge på. viss det er det at eg må instaler noe program så send det til denne e-post adressen eller legg meg til i kontakter på msn messenger.
Martin A. Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Bruker du Win XP, skal du ikke bruke programmet, det hadde du funnet ut ved å lese litt i veiledningen. Du skal gå inn i "Nettverkstilkoblinger" og lage en ny internettilkobling. Der plotter du enkelt og greit inn alt som er nødvendig. P.S Husk "@online.no" etter brukernavn
Chief_R-W Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det kan legges inn for de som ønsker det mens siden det er enkelt å sette det opp i winxp så kan man like greit bruke den måten. Det som ligger på cden er mest for testing og status på tilkoplingen.
Martin A. Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det står (sto hverfall når vi fikk det for 2-3 år siden) at det ville skape problemer for andre brukere om man installerte det. La oss si at du kobler til med din bruker, så vil noen andre bruke maskinene, og går inn på sin. Så vil internetten logge av og på på din bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå