r2d290 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Har et multi tip cDI coolbela program (et program som skal kunne skrive ut cd-cover på ark som det er lim på) som ikke skriver ut nøyaktig. Det er et program med to runninger der man skal legge inn coveret som skal klistres på cd-en, men når jeg skal skrive den ut (med min hp deskjet 5850) "bommer" den med ganske mange centimetere, og det skriver ut for stort... er dette en instilling for printeren eller programmet? noen som har hatt det samme problemet som meg som har fått det til? Endret 2. oktober 2005 av r2d290
r2d290 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Har et multi tip cDI program (et program som skal kunne skrive ut cd-cover på ark som det er lim på) som ikke skriver ut nøyaktig. Det er et program med to runninger der man skal legge inn coveret som skal klistres på cd-en, men når jeg skal skrive den ut (med min hp deskjet 5850) "bommer" den med ganske mange centimetere... er dette en instilling for printeren eller programmet? noen som har hatt det samme problemet som meg som har fått det til? ingen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå