espinos Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Valve laget en update for en uke siden som f***et tusenvis av steam kontoer verden over.. og nå sier de at vi skal fikse problemet selv! makan til srevice! jeg blir så forbanna på de at det ikke finnes ord, og nå som det spillet jeg har sett frem til et år og betalt for og alt kan jeg ikke spille! Jeg har lest i mange forum, og det er ingen som har samme problem som meg. jeg har i tillegg sendt de 3 mailer, men får ikke svar! Er det noen som vet om de snart skal fikse problemet de har laget for oss? hva mener dere?
Glipp Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 hmmm.. hvilke problemer er det? merker ingen probs her
Shimano Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 >> Jeg har lest i mange forum, og det er ingen som har samme problem som meg. Hva er problemet da siden de har ''f***et tusenvis av steam kontoer verden" men din skiller seg ut
espinos Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=475229&hl= les denne tråden. får ikke jojne noen srvere! det står: no users currently playing on this server
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå