Gå til innhold

Er det rett at denne tråden ble flyttet?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Kan en moderator lage en poll ut av dette? (JA/NEI)

 

Jeg poster dette i forumet nå, siden jeg har prøvd flere ganger å få kontakt med den dette gjelder, uten at det virker at vedrørende har brydd seg. Siden administrator ikke har gitt meg noe svar håper jeg derfor at dere forumbrukere kan gi meg et svar på meldingen jeg sendte til admin (nederst).

 

Jeg synes rett og slett (i ettertid) at denne tråden ble behandlet på en svært dårlig måte.

 

Etter min mening så kan man kanskje se en ende på denne tråden i og med at det er et begrenset antall brukere samt at når hver bruker har postet sitt så vil tråden dø naturlig ut. Jeg har sett mye værre eksempler på tråder som er telletråder enn dette som forblir urørt.

 

Hvorfor blir så denne tråden flyttet? Hvis dette er en telletråd, burde den ikke da stenges?

 

 

Dette er den andre (høflige) meldingen jeg sendte til admin:

(litt forkortet)

 

Kan du venligst gi meg en litt fyldigere besvarelse på hvorfor denne tråden ble flyttet?

Hvis du syns at dette er en telletråd, burde den da ikke stenges i stedet for å flyttes til helt feil plass? Denne tråden har jo faktisk veldig mye med Spill og Konsoll og gjøre.

Jeg skjønner problematikken med telletråder, men denne tråden vil etterhvert automatisk "dø" ut etterhvert siden det er begrenset med folk som har XBOX Live og bruker andre tjenester med å spille xbox på nett.

 

..

 

Uansett så forventer jeg nå (på mitt andre forsøk på å få kontakt med deg) at du svarer på denne mld siden jeg ikke er helt enig med deg med at dette er en tråd som burde flyttes.

 

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...