Gå til innhold

Kan noen lage et skjermkort med dameform?


Anbefalte innlegg

Hei..

På skolen er vi oppdelt i 3 grupper.. Produsenter, Selgere, og den kritiske kilden (som f.eks. IT-avisen)

Jeg er i gruppen selgere, og skal fremføre prosjektet i morgen.

Vi skal skrive om et oppdiktet skjermkort (AGP2 og greier) med form av en "hot babe", altså en dame. (:roll:)

Jeg skal begynne å prøve å lage det selv nå, men vet ikke hvordan det vil gå. :p

 

Jeg vil poste mitt resultet her, men håper også at noen av dere vil prøve dere.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette bildent tror jeg at jeg skal prøve å bruke.. Damen

Også et bildet av et skjermkort..

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, men når jeg har fått kortet til å ha samme form, så kanskje ha bildet av damen svakt over bildet av skjermkortet slik at det vises bedre.. :thumbup:

 

Edit: For at dere skal slippe å lete etter bilder selv, så poster jeg de bildene av skjermkort som kan brukes:

Skjermkort 1 - Overfra

Skjermkort 2 - Overfra

Skjermkort 2 - Under

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Dette bildent tror jeg at jeg skal prøve å bruke.. Damen

Også et bildet av et skjermkort..

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, men når jeg har fått kortet til å ha samme form, så kanskje ha bildet av damen svakt over bildet av skjermkortet slik at det vises bedre.. :thumbup:

 

Edit: For at dere skal slippe å lete etter bilder selv, så poster jeg de bildene av skjermkort som kan brukes:

Skjermkort 1 - Overfra

Skjermkort 2 - Overfra

Skjermkort 2 - Under

"Damen"-linken funker ikke

Lenke til kommentar
Jeg synest det ser bra ut :) Men med den emne tittelen trodde jeg du mente et gammelt skjermkort som noen kunne klippe\skjære til, slik at det så ut som en dame kropp :p

 

Men men, det var min tolking av den :p

Tenkte vel akkuart det samme jeg og :p

 

Det ser jo for så vidt greit ut, men går nok an å få det mye bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kan godt stille på opacity hvis du vil

hmm.. Jeg tenkte å gjøre slikt selv, men det ser litt teit ut med halve komponenter på skjermkortet.

Også hadde jeg på navnet NANOHARD på kortet på det siste bildet, da det faktisk skal hete det.

"Nanohard - Babe-edition."

Ingen grisete tenker her nei :p

 

Edit: Ja, så satte jeg på en ekstra kontakt nede..

Det er fordi at det skal jo tross alt være AGP2 med 24x hastighet, så vi kan si den ekstra kontakten gir ekstra ytelse, også er det bakoverkompetabelt med AGP1 slot'er.

Hvis du\dere sjønner..

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...