Gå til innhold

Spørsmål om Xbox 360.


Mads J.

Anbefalte innlegg

Hey

 

Ja topicen sier det meste:) Det jeg lurer på da er om xbox 360 kan kommunisere med pcen din som en moddet xbox kan? Slik at du kan spille av musikk og filmer fra pcen?

 

Vurdere å benytte meg av tilbude til MPX , men vill være sikker på om den kan kobles opp mot pcen og at den kan lese filer over nettverk.

 

Jeg prøved å surfe på hjemmesiden, men pcen jeg sitter på jobb har ikke macromedia :blush:

 

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har forstått så skal det gå ann å overføre multimedia fra PC til xbox 360 med et vanlig windows operativsystem. De ferreste har Windows media center.

Begynner å bli litt lei alle disse extra greiene Microsoft vil man skal kjøpe hvis dette er tilfellet. Det er nok å velge mellom 2 versjoner av 360. pluss kjøpe live. For ikke å snakke om mye penger for en 20Gb harddisk.

Endret av Snake Eater
Lenke til kommentar
Etter hva jeg har forstått så skal det gå ann å overføre multimedia fra PC til xbox 360 med et vanlig windows operativsystem. De ferreste har Windows media center.

Begynner å bli litt lei alle disse extra greiene Microsoft vil man skal kjøpe hvis dette er tilfellet. Det er nok å velge mellom 2 versjoner av 360. pluss kjøpe live. For ikke å snakke om mye penger for en 20Gb harddisk.

4989962[/snapback]

 

 

 

ja, det er bekreftet nå

 

you can stream music, pictures, *AND* video from WinXP Home, Pro, and MCE. You'll only get the extender functionality (TV, recording, yada yada yada) if you have a WinXP MCE machine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...