subw00fer Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg har nå en ny datamaskin med en 250gb WD harddisk som jeg har partisjonert i 40gb og * (altså resten), og dette er henholdsvis diskbokstav C: (system) og D: (div filer). DVD-brenner ligger som E: og Daemon har laget en F: Men så kommer vanskelighetene. Jeg har en 80gb harddisk fra den gamle datamaskinen hvor jeg hadde to partisjoner på henholdsvis 30gb og 40gb som viste D: og E: Men ettersom jeg vil ha filene fra den gamle datamaskinen inn i nye maskinen er jeg litt usikker på om dette vil lage krøll og alle viktige filer som ligger inne på 80gb-disken gå tapt? 250gb disken er S-ATA og 80gb-disken er IDE. evt strategi for dette? takker selvfølgelig for alle svar. mvh sub
maturesh Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Ingen problem, sett i disken og di nye partisjonene vil være F & G
Frijazz Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Du kan også endre stasjonsbokstav etterpå om du skulle ønske det.
subw00fer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 ja men det hørtes fryktelig bra ut hvordan endrer jeg i så fall stasjonsbokstaven som nevnt over? mvh sub
Moltrez Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 I diskbehandling. (Høyreklikk Min Datamaskin -> Behandle -> Disk Behandling)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå