E-wok Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hei. Lurer på om noen har dette spillet å kan uttale seg om det? Er det bra? Har lest at det skal være litt buggete, er det plagsomt? Lurer på om jeg skal kjøpe det..
LeGranDuc Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Kan ikke si at jeg likte det noe særlig. Synest konseptet er utrolig bra, men gameplayet er for dårlig. Spilte det vel ikke nok til å kunne si noe om bugs. Hadde gameplayet vært mer som GTA hadde dette vært en vinner, men det minnet mer om Driver3. Det er liksom noe som mangler, klarer ikke helt sette fingen på hva det er. Virker som alt går litt sakte, nesten som Resident Evil.(synest iallefall jeg)
na_X Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg synes Boiling point bare sugde, dårlig flyt, dårlig tempo, "firkantete" bevegelser både når man går og kjører bil, samt skytingen var bare dårllig. Fikk liksom ikke noe feeling på spillet. Finnes masse bedre alternativ enn dette.
Møkkalasset Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Det er prega av bugs som sagt tideligere
Wooho Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Skal du kjøpe et spill så ikke kjøp dette, du kan få min orginale kopi helt gratis hvis du bor i Stavanger området. Helt grusomt. Spillet er ikke spillbart i det hele tatt i mine øyne. Har gitt opp etter 2 timer spilling. Mye av skylden er pga de fordømte bugsa. Og selv med de patchene som har kommet hjelper det lite. Årets skuffelse. Endret 3. oktober 2005 av Wooho
Vice Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 enig med resten her: BP var virkelig skuffende saker! Bra konsept men gjennomførelsen holdt overhodet ikke mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå