Gå til innhold

Prosjekt: Prosjekt? Med TT BigTyphoon test!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre

5186498[/snapback]

Anbefaler du å ikke bruke spraylakk?

Kan bilverksteder lakke for deg og? (grunne, lakke, klar/metallic lakk) Hvor mye tar de for dette tror du?

Lenke til kommentar
bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre

5186498[/snapback]

Anbefaler du å ikke bruke spraylakk?

Kan bilverksteder lakke for deg og? (grunne, lakke, klar/metallic lakk) Hvor mye tar de for dette tror du?

5198303[/snapback]

Skal vi se, hørte med noen bekjente som kunne ta det sånn "under bordet" rundt om 6-800 kr. Men de hadde ikke noe lakk liggende da.

Lenke til kommentar
bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre

5186498[/snapback]

Anbefaler du å ikke bruke spraylakk?

Kan bilverksteder lakke for deg og? (grunne, lakke, klar/metallic lakk) Hvor mye tar de for dette tror du?

5198303[/snapback]

Skal vi se, hørte med noen bekjente som kunne ta det sånn "under bordet" rundt om 6-800 kr. Men de hadde ikke noe lakk liggende da.

5199102[/snapback]

Da må jeg nesten spørre noen jeg kjenner først før jeg tenker på det :p Så mye gidder jeg ikke bruke på lakk! Da får det heller stå til med spraylakk! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...