Gå til innhold

Brukermanual Nikon D70s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan hjelpe meg med en elektronisk Norsk brukermanual til Nikon D70s.  Jeg får ikke lastet ned på Nikon sine sider siden jeg har kjøpt kamera på Japan photo og det er vist en EU modell  :(

Japan-Photo plikter å levere deg, i henhold til kjøpsloven, en manual med kameratet på et språk som du forstår.

Hvis du ikke kan få en manual på skandinavisk kan du levere kameraet tilbake og få pengene igjen.

Men du kan nok ikke kreve elektronisk manual på skandinavisk hvis du har fått en komplett skandinavisk en på papir.

Endret av sarom
Lenke til kommentar
Japan-Photo plikter å levere deg, i henhold til kjøpsloven, en manual med kameratet på et språk som du forstår.

Det virker rimelig at denne plikten faller bort dersom det på forhånd er klart opplyst om at dette er en "EU-modell". Kjøper har bevisst byttet bort visse rettigheter for å oppnå en lavere pris.

Lenke til kommentar
Japan-Photo plikter å levere deg, i henhold til kjøpsloven, en manual med kameratet på et språk som du forstår.

Det virker rimelig at denne plikten faller bort dersom det på forhånd er klart opplyst om at dette er en "EU-modell". Kjøper har bevisst byttet bort visse rettigheter for å oppnå en lavere pris.

Når du handler hos Japan Photo handler du i en norsk forretning som må følge norsk forbrukerkjøpslov.

Da spørs det bare om Japan Photo klarer å bevise at de har opplyst kunden at det er en EU modell med brukerveiledning på ikkeskandinavisk språk.

Endret av sarom
Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjelpe meg med en elektronisk Norsk brukermanual til Nikon D70s.  Jeg får ikke lastet ned på Nikon sine sider siden jeg har kjøpt kamera på Japan photo og det er vist en EU modell  :(

Elektronisk norsk brukermanual får du vel ikke uansett hva slags modell du har, derimot kan du via Interfoto bestille papirutgaven for kr. 190,-

 

:) Per

Endret av perah
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei Per, jeg får ikke tak i denne brukermanualen noe sted. kan du hjelpe meg? Halvard.

 

Er det noen som kan hjelpe meg med en elektronisk Norsk brukermanual til Nikon D70s.  Jeg får ikke lastet ned på Nikon sine sider siden jeg har kjøpt kamera på Japan photo og det er vist en EU modell  :(

Elektronisk norsk brukermanual får du vel ikke uansett hva slags modell du har, derimot kan du via Interfoto bestille papirutgaven for kr. 190,-

 

:) Per

4920648[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...