Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at de må drepe T-bag for at han ikke skal si noe til vaktene. Med mindre noen som er smartere enn meg klarer å finne på noe hehe. Men jeg mener at det er han de burde bli kvitt, er jo han som er så plagsom. Men man vet aldri.

Skrevet
Jeg lurer bare på hvordan han klarte å smugle det kredittkortet tilbake i cellen jeg...

5165298[/snapback]

Så ut som han hadde dytta det inni foret på jakken sin på en eller annen måte.

Skrevet (endret)

fet serie, begynte å se den idag... er på slutten av ep 2 nå, tror jeg skal se en eller to til idag :D

EDIT: endte med at jeg så 5 episoder i strekk... Dam for en bra serie :D gleder meg til å se fler imorra :D

Endret av 2mass
Skrevet

Er det mulig. Jeg hadde aldri klart å gjette at ting skulle bli sånn. Denne serien er driit kul. Lurer på hvor lang tid Lincoln får i hullet. Er vel mulig at han kanskje må være der fram til henrettelsen.

Skrevet

Ja, Det er jo ikke sikkert at de trenger å rømme i det hele tatt.. kan jo enda at de får de bevisene de trenger nå, med mindre han agenten får en kule i hode eller at det er en felle da.. Uansett så tror jeg at det løser seg på en måte!

Skrevet (endret)

hater t-bag så jævli!, han drepte brutski. vedder på at in the end r det bare tbag og de to brødrene som er igjen. så ofrer tbag seg for at de skal leve. så forbanna typisk :p

han agenten som skal møte hu på kafeen kommer tikl å bli drept av han andre aganten. og han aganten som ligger i brønnen hadde ikke gått tom for batteri. han lever ennå

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...