Gå til innhold

Multiplayer ala Splinter Cell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens!

Jeg lurer på om det finnes et _bra_ multi player spill ala Splinter Cell i sjangeren snike-seg-rundtom....

Digger splinter cell lissom, og det hadde vært fett med MP her med muligheter for co op osv...

Takker for tips... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fungerer denne da? Får flere spillere et objective og skal samarbeide for å nå dette?

Hva mener du med når det funker? er det noe trøbbel?

Skrevet

Jeg får ikke multiplayerdelen i SCCT til å fungere. Har kommet inn på en match siden jeg kjøpte det, men ALDRI coop. Skjønner ikke greia jeg...

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller...! jeg får joina/creata ett coop game men når jeg trykker ready eller launch forsvinner motstanderen....

Har oppdatert til 1.04

Skrevet

Coopen på SCCT er genial! Muligens den tøffeste mulitplayer opplevelsen du får i slike spill. Fungerer på samme måte som Singelplayer delen i SCCT men banene du spiller er laget for at to spiller på likt, så du må samarbeide for å komme igjenom, eksempelvis møter du på en høy veg kan den ene sette seg på kne foran veggen slik at den andre kan ta fart, hoppe på ryggen for så å henge seg etter vegen, da kan den andre klatre opp langs kroppen til sin kolega forderetter dra han opp. <--- utrolig dårlig forklart, men orker ikke skrive alt på nytt :p

Skrevet

Virker drit fett.. synd jeg ikke har fått det til enda...

Er det noen som veit hvilke porter som må åpnes? Burde jo gå, jeg står i DMZ mode på den maskinen som jeg prøver å hoste på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...