Gå til innhold

call of duty 2 demo kommer i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også hadde alt på maks.. Krever jo ingenting den demoen da..

 

Edit:

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

- 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0c compatible 64 MB Hardware Accelerator video card and the latest drivers

- English version of Microsoft® Windows® 2000/XP

- Pentium® 4 1.4GHz or AMD Athlon XP 1700+

- 256 MB RAM (512 MB RAM recommended)

- DirectX® 9.0c (Not Included with Demo)

- 100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers.

- 100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers

- 700 MB of uncompressed free hard disk space (plus 800MB for Windows® 2000/XP swap file)

 

Dette var vistnok bare minimum system requirements, men når hele spiller kommer ut så kommer det vel til å kreve litt mere..

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Jeg også hadde alt på maks.. Krever jo ingenting den demoen da..

 

Edit:

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

- 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0c compatible 64 MB Hardware Accelerator video card and the latest drivers

- English version of Microsoft® Windows® 2000/XP

- Pentium® 4 1.4GHz or AMD Athlon XP 1700+

- 256 MB RAM (512 MB RAM recommended)

- DirectX® 9.0c (Not Included with Demo)

- 100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers.

- 100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers

- 700 MB of uncompressed free hard disk space (plus 800MB for Windows® 2000/XP swap file)

 

Dette var vistnok bare minimum system requirements, men når hele spiller kommer ut så kommer det vel til å kreve litt mere..

faen da! jeg har Norsk versjon :mad::cry:

 

betyr dette at jeg ikke kan spille det?

Lenke til kommentar
[iC,27/09/2005 : 19:27]
Dette var vistnok bare minimum system requirements, men når hele spiller kommer ut så kommer det vel til å kreve litt mere..

Ehm, hvorfor tror du det?

Fordi at når det er ferdig utviklet på grafikk og stuff, så krever det mere..

 

Edit: Også vil det vel kreve mere minne til de lengre oppdragene..

 

Og når man kommer til oppdrag med masse action og eksplosjonere, så sier det seg selv at det krever en del :thumbup:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
[iC,27/09/2005 : 19:27]
Dette var vistnok bare minimum system requirements, men når hele spiller kommer ut så kommer det vel til å kreve litt mere..

Ehm, hvorfor tror du det?

Fordi at når det er ferdig utviklet på grafikk og stuff, så krever det mere..

 

Edit: Også vil det vel kreve mere minne til de lengre oppdragene..

Spillet vil jo ikke kreve mer da. Grafikken er jo den som aller først blir ferdiglaget da.

 

På slutten (altså nå) er det bare shining. De legger på èn ting her og èn ting der, og forbedrer ytelsen.

 

Hvis spillet ikke skulle kreve det det krever nå enn ved lansering, vil det kreve MINDRE, og ikke MER.

Lenke til kommentar
Jeg også hadde alt på maks.. Krever jo ingenting den demoen da..

 

Edit:

 

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

- 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0c compatible 64 MB Hardware Accelerator video card and the latest drivers

- English version of Microsoft® Windows® 2000/XP

- Pentium® 4 1.4GHz or AMD Athlon XP 1700+

- 256 MB RAM (512 MB RAM recommended)

- DirectX® 9.0c (Not Included with Demo)

- 100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers.

- 100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers

- 700 MB of uncompressed free hard disk space (plus 800MB for Windows® 2000/XP swap file)

 

Dette var vistnok bare minimum system requirements, men når hele spiller kommer ut så kommer det vel til å kreve litt mere..

Krever ingenting nei. For å kunne kjøre spillet. Men krever mye for å spille med skikkelig innstillinger. Mitt var nede å 20FPS tallet innimellom det, å som jeg sa tidligere, så har jeg rimelig bra HW. Men jeg kjørte med alt på max i spillet da.

 

Hvis du spilte med alt på max, så skal jeg garantere deg at det ikke gikk glatt. Da sitter du isåfall på helt annen HW enn det som står i profilen din.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Ta Battlefield2 som et eksempel:

De aller fleste fikk til å spille demoen på full grafikk, men sliter seg igjennom hele med LOW! :p

Som meg. Dette skyldes bugs. Det bevises ved at spillet går helt glatt på mitt ATi kort nå, som ikke er SÅ mye bedre enn det gamle 6800-kortet jeg hadde før. Anyways, demoen ble ferdig ETTER at retail-versjonen ble ferdig.

 

Grunnen til at demoen har så mye bedre ytelse er fordi at DICE og EA er frekke som faen, og bruker billige salgstriks som å gi ut en superbra demo men et halvferdig spill. Slik tjener de lette, grådige penger.

 

Dette er forøvrig et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...