Gå til innhold

PC'n klikker med ny RAM


Yuri_Kenobi

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et par nye Kingston RAM-brikker for noen måneder siden, men etter at jeg begynte å bruke den fikk jeg et merkelig problem. Data'n restarter seg selv (eller går til blåskjerm hvis jeg skruer av auto-restart) ganske mye, spesielt når jeg spiller f.eks WoW. Det kommer også en irriterende skrike-lyd fra høytalerne når den klikker. *WIIIIIIIIIIIIIIII*

 

Jeg har hørt en del om inkompetanse mellom spesifikke minne-brikker og hovedkort, og jeg fikk byttet Kingston brikkene med Corsair brikker av tilsvarende kvalitet. Men det forbedret seg ikke. Så jeg har nå bare levd med at PC'n restarter seg selv stadig vekk. Jeg har oppdatert BIOS og prøvd mye rart for å få ordn på dette, men ingen ting ser ut til å funke.

 

Jeg skal kjøpe nytt hovedkort snart uansett, men det hadde vært fint om noen her kunne hjelpet meg å finne ut hva som er problemet.

 

 

Jeg bruker forresten et MSI KT880 Delta hovedkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rammen er defektet, kjør en memtest68 elr hva det heter :p lever den inn til de deu kjøpte den fra, så skal du få nye...de er garantert defektet, elr du trenger nye drivere...

Du burde kanskje lese hele posten før du svarer, jeg har allerede levert inn brikkene og fått nye. :w00t:

Jeg har også kjørt memtest et par ganger, men den låser seg alltid under prosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...