larswey Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hei jeg skal nå kjøpe meg nytt hovedkort og lurer på hvilket jeg skal velge. jeg har sett ut dette noen som har noen andre forslag? skal ha denne cpu`en helst et i samme prisklasse!
P0nduz Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 godt valg av hk hvertfall men chipset vifta bråker
meeg Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hvorfor Så Mange Store Bokstaver i Topic? Ontopic: Gå for Asus A8N-SLI Premium hvis støy er et tema.
Bearclaw Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ontopic: Gå for Asus A8N-SLI Premium hvis støy er et tema. Ja, jeg ville DEFINETIVT gått for Premium utgaven. Så får du ikke problemer med chipsettvifta, noe som MANGE andre har fått på Deluxe...
larswey Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 ok, trur jeg går for premium da. noen flere?
SSS Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har premium selv og er strålende fornøyd. Gå for den du
larswey Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Har premium selv og er strålende fornøyd. Gå for den du hvor høy temp holder chipsettet vanligvis?
Boralis Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har premium selv og er strålende fornøyd. Gå for den du hvor høy temp holder chipsettet vanligvis? Kommer litt ann på luftgjennomstrømningen i kabinettet,men jeg kjører med vannkjøling på cpu noe som gjør at luftsirkulasjonen blir liten, men selv da er det ikke noe problem. Jeg annbefaler dette kortet uten tvil .
larswey Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Har premium selv og er strålende fornøyd. Gå for den du hvor høy temp holder chipsettet vanligvis? Kommer litt ann på luftgjennomstrømningen i kabinettet,men jeg kjører med vannkjøling på cpu noe som gjør at luftsirkulasjonen blir liten, men selv da er det ikke noe problem. Jeg annbefaler dette kortet uten tvil . ok, da blir det Premium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå