Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg har spilt mye CS:S i det siste, og alt har fungert fint. Men her i går falt fpsen ned til 4.41! Og det nytter ikke å spille i det hele tatt. Har prøvd restart og re-connecting. Kjørt ad-aware o.l. men ingenting hjelper. Har noen en anelse om hva årsaken kan være?
Luchy Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 jeg vet ikke om jeg har det samme problemet men når jeg skal spille offline eller online så lagger det utrloig mye. det samme hjelder HL2... noen som vet hva som er galt?
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Jeg tror problemet i mitt tilfelle har med maskinen eller spillet og gjøre, og ikke linja. men er usikker.
Luchy Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 ikke noe med linjen og gjøre. det virket helt fint frem til lørdag. men det kan kanskje være noe med maskinen min
Bandana Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Gå på Options også grafikksettings/advanced og skru av High Dynamic Range. Dette gjelder på både HL2, HL2 Deathmatch og CS:S Dette er noe nytt som har kommet etter updaten som gjør at det blir mere realistisk lys, og det krever en del av grafikkortet.
Potetfar Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er den siste updaten. Vent på en ny, den nye ødelegger veldig mye for mange.
CavemanK Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Gå på Options også grafikksettings/advanced og skru av High Dynamic Range. Dette gjelder på både HL2, HL2 Deathmatch og CS:S Dette er noe nytt som har kommet etter updaten som gjør at det blir mere realistisk lys, og det krever en del av grafikkortet. Helt feil, HDR funker ikke på css, den er på menyen pga. dod: source som kommer i kveld. Det er kun pga. den nye updaten at det er dårlig/ingen ytelse i css.
Monkey Spr@yer Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Valve har sluppet en nye update som skal "fikse Direct X problemer". Prøv å restart Steam og last ned den siste oppdateringen.
Luchy Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Gå på Options også grafikksettings/advanced og skru av High Dynamic Range. Dette gjelder på både HL2, HL2 Deathmatch og CS:S Dette er noe nytt som har kommet etter updaten som gjør at det blir mere realistisk lys, og det krever en del av grafikkortet. har nettopp skrudd den av, skal teste nå Edit: når jeg skulle begynne å spille fikk jeg opp dette: jeg må hvel -go to drivers upgrade page...-? Endret 27. september 2005 av Luchy
underground Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 tviler på at det hjelper og oppdatere driverne. hadde de nyeste driverne og bytta til den versjonen som var rett før og det er like ille. får kanskje 2 fps i cs source men hl2 funker helt fint. FAEN.
theck1 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Den nye updaten skaper mye problemer for veldig mange spillere og dedikerte servere rundt omkring i verden. Håper valve er kjappe med å fikse dette problemet. Har hørt mange rykter om at de gjorde dette fordi folk skulle kjøpe DoD, men hvem vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå