Gå til innhold

Seriøst problem om 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et rart problem med at forskjellige ting på scoreboardet og oppi høyrehjørne i spec ble hvitt..

Så jeg tenkte jeg skulle reinstallere cs fra scratch, gjorde så dette.

Når jeg så begynte å spille igjen var sensen helt ødelagt, så da tenkte jeg at jeg måtte installere mousefix greia.

Gjorde det, men til min overaskelse ble alt bare enda mer ødelagt.

Det er vanskelig å forklare, men det som skjer er at sensen blir ubersensitiv da jeg beveger musa sakte, og kjempetreig da jeg beveger musa fort.

Jeg installerte så den mousefix remove greia, fra cpl, og den fucka bare til enda mer for da viste det seg at acceleration faktisk kom på igjen.

Så gikk jeg inn i windows muse options, og der var det et option som heter "mouse precision" eller noe, og jeg tok vekk det.

Men det hjalp heller ikke.

Det er helt umulig å spille, fordi alt er helt ødelagt, beveger jeg musa fort, for å snu meg, så føles det drittreigt å snu, mens når jeg skal aime på lang avstand blir det altfor høy sens så da går alt på bærtur.

Med andre ord: Hjelp.

Har sensen på 2.7 akkurat nå, det er nogenlunde brukbart, noe høyere eller lavere blir altfor treigt/fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er det jævligste jeg har vært med på.

først så prøvde jeg det du sa, og da ble alt mer fucka, så tok jeg de vekk igjen, og da kom det IKKE tilbake til slik det var.

jeg fatter ikke hva som skjer annet enn at cs er uspillbart.

refreshlock har jeg satt til 120hz på 800x600x32bit som vanlig.

jeg har 3.9 i sens og det er for lite.

jeg skal liksom snu meg, også drar jeg musa hardt til venstre, da tar det dritlang tid før jeg snur meg, men så når jeg skal ha presisjon og aime på lanmg avstand føles musa ubersensitiv.

det er akkurat det motsatte av mouse acceleration.

noe er helt og totalt fucka og hvis jeg ikke får fiksa det så får jeg ikke spilt cs mer på denne maskinen.

noen må rett og slett hjelpe, hva enn det er.

Skrevet

jau.. installerte for lenge siden..

men, vi har et lite breakthrough..

jeg tok på 1024x768 og da ble sensen tilbake til vanlig..

merkelige greier.. så nå spiller jeg bare i den oppløsningen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...