Foxtrot Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg sitter her og fikser en Fujitsu Siemens Amilo-A for svogeren min. Den har ikke større oppløsning enn 1024x768. Ganske slitsomt å se de store ikonene på skrivebordet. Har letet en del på nettet om det finnes noen løsning, men uten resultat. Håper at noen kommer med noen gode forslag her, så jeg får ned størrelsen på ikonene.
Mythos Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Gå inn på Egenskaper for Skjerm/Utseende/Avansert. Under Element kan du velge Ikon. Der setter du størrelse. Deretter minsker du horisontal og vertikal ikonavstand til det blir slik du ønsker.
Foxtrot Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Gå inn på Egenskaper for Skjerm/Utseende/Avansert. Under Element kan du velge Ikon. Der setter du størrelse. Deretter minsker du horisontal og vertikal ikonavstand til det blir slik du ønsker. Takk for tipset. Problemet ble oppløsningen på ikonene. De ble veldig grove. Det kan jo hende at det finnes et program som kan løse dette problemet men sikker er jeg ikke.
p@ge Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det kan jo hende at det finnes et program som kan løse dette problemet men sikker er jeg ikke. prøv ClearTweak: http://www.ioisland.com/cleartweak/index.php lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå