Goscinny Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg beklager å spørre om dette fordi jeg vet at dette har vært opp tusen ganger før. Jeg søkte, men fant ingenting. Derfor blir jeg dessverre nødt til å spørre igjen: Hvilket program er det dere bruker til å ta opp screenshots fra Windows Mediaplayer? Hvis jeg bruker Print Screen blir det jo bare en svart skjerm. Filmen jeg skal screenshote fra er en naturfagsfilm som er åpen og gratis fra alle, så dette er lovlig. Kan noen henvise til en gammel tråd, eventuelt bare skrive programnavnet?
Smeltelim Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Eller gå på Tools > Options > Performance og sette ned Video acceleration i Windows Mediaplayer. Edit: Farfar heter Leif og han har visst vært på besøk Endret 25. september 2005 av Zed-smeltelim
Goscinny Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Fraps. Får det ikke helt til, fatter ikke helt hva jeg gjør galt! Det virker jo så enkelt.
gresh Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hva med å spille av filmen din i et annet program enn wmp? Et program som har innebygget støtte for screenshot av filmen som spilles av? BSplayer Andre alternativer finner du i tråden: All verdens nyttige gratisprogrammer
Goscinny Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Hva med å spille av filmen din i et annet program enn wmp?Et program som har innebygget støtte for screenshot av filmen som spilles av? BSplayer Andre alternativer finner du i tråden: All verdens nyttige gratisprogrammer Det støtter ikke .mov-filer
Tordenflesk Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Det støtter ikke .mov-filer Da kan du bruke Quicktime Alternative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå