Snake Eater Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hei, kjøpte Burnout revenge hos lefdal her om dagen. bak på coveret står det at det skal være både engelsk og svensk tekst i spillet, men jeg finner ikke noe sted å forandre teksten. Noen som kan hjelpe meg? Og er foresten alle de nordiske versonene på svensk? Jeg trodde det var pålagt med engelsk som alternativ på alle varer i hele europa?
CurSe Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg har ikke testet Burnout Revenge, men jeg antar at menyene er ganske lik Burnout 3. Når du starter opp spillet så får du 4 forskjellige språk og velge mellom. I Burnout 3 så får du se flagget til de forskjellige nasjonene: England Nederland Spania Sverige Her velger man hvertfall språk i Burnout3. Vet ikke om det er sånn i Burnout Revenge, men jeg håper det fikser problemet ditt. Endret 27. september 2005 av CurSe
Snake Eater Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Har burnout 3 også. Men jeg har ingen mulighet for å trykke på et engelsk flagg i revenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå