Gå til innhold

Ønsker forklaring på utdelt advarsel


Anbefalte innlegg

Nå har jeg for første gang fått en advarsel her på forumet. Jeg må ha fått den i løpet av de siste 36 timene og den er på 10%. Problemet er at jeg verken vet hva jeg har gjort galt eller når jeg har gjort det. Jeg har ikke mottatt noen PM som gir meg en forklaring på dette eller kan registrer at mitt brukernavn har blitt nevnt etter mitt siste innlegg i noen av trådene.

Jeg antar derfor at advarselen jeg har fått kommer fra denne tråden K-Soft – Falske beskyldninger og sjikane..

 

QUOTE (Ueland Skrevet: 24/09/2005 : 14:13 )
Hvorfor skal det komme så mye søppel i slike tråder hver eneste gang...

-Det legges ut fullt av telefonnumre til personer, og det har egentlig ikke mye med saken å gjøre
-FULLT av brukere som leker moderatorer, de er IKKKE det!
-Flere brukere krangler kun med hverandre og klarer ikke gjøre annet her..

Så grunnet mye tull og off topic søppel her vil tråden stoppes først som sist og advarsler vil bli delt ut til flere i håp om at de vil roe seg til en annen gang.

Er helt greit med slike tråder men det nytter ikke når det kommer såpass med "søppel" i tråden.
QUOTE (Dr.Ittsekk 23/09/2005 : 10:39)
QUOTE (daniel_984 @ 23/09/2005 : 10:36)

Kan ikke noen kjøre en slik en CNN hack elns? Legg in virus og legg link til download på hjemmesida hans. Siden alt borte der er uovlig allikevel, hva ville vel noe mer shabby utgjøre? *just a though... juuuust a thought*

:thumbdown:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=473428&st=140

 

Er det feil å være negativ til at hw.no sine forumbrukere oppfordrer til hacking av hjemmesider og spreding av virus?

Hva har jeg gjort galt?

 

Edit: Dette er mitt eneste innlegg i denne tråden.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#10

 

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Lenke til kommentar

I den aktuelle situasjonen finner jeg bruken av regel #10 i retningslinjene tåpelig (les: regelrytteri). Innlegget mitt var åpenbart negativt til det den andre forumbrukeren hadde skrevet, og jeg mener ytterligere utbrodering ville vært overflødig.

 

Når det er sagt mener jeg forumbrukerne burde fått en pm med forklaring på hvorfor de har fått advarsel utdelt. Det er lettere å forandre oppførsel hvis man vet hva man har gjort galt.

Lenke til kommentar

Hvor interessant er det egentlig å lese en tråd som er spekket med smiley-innlegg, egentlig?

 

Innlegg1: "XX lanserer nytt skjermkort med 1GB minne for 100kr!"

Innlegg2: " :) "

Innlegg3: " :D "

Innlegg4: " :thumbdown: "

 

Et smiley-innlegg er til syvende og sist verdiløst. Helt greit å bruke en smiley innimellom, men det skal ikke utgjøre hele innlegget.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 24/09/2005 : 17:32)
Hvor interessant er det egentlig å lese en tråd som er spekket med smiley-innlegg, egentlig?

Innlegg1: "XX lanserer nytt skjermkort med 1GB minne for 100kr!"
Innlegg2: " :) "
Innlegg3: " :D "
Innlegg4: " :thumbdown: "

Et smiley-innlegg er til syvende og sist verdiløst. Helt greit å bruke en smiley innimellom, men det skal ikke utgjøre hele innlegget.

Argumentasjonen din oppfattes som tatt litt ut av kontekst med tanke på den situasjonen vi her snakker om. Jeg har full forståelse for at ”spaminnlegg” som kun består av en smiley for å bedre postcount blir slått ned på, men jeg ser ikke på mitt innlegg som dette. Her var det ikke snakk om flere konsekutive innlegg som kun bestod av smliey. Tvert i mot var det ment som en kjapp negativ tilbakemelding på en oppfordring til kriminelle handlinger.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...