invalid_user Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg har et problem med objects som jeg har lastet ned (alt fra hyller til badekar). Noen filer kjøres med The Sims 2 Downloaded Content Installer, og det går greit, de funker greit nok. Jeg fikk tak i et program fra AroundTheSims2.com som de sa: "So far, objects for The Sims 2 are in Beta stage. Use at your own risk. For some objects, you'll need the Color Enabler Packages (CEP) installed on your computer."( Programmet heter SimPE). Jeg lastet det programmet ned og resten av filene (mest objekter) åpnes med det programmet. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke det! Jeg åpner filer med det programmet så er det for vanskelig for meg. Så jeg gjorde dette på en annen måte. Jeg la det inn på My documents/EA Games/The Sims 2/Downloads Så fikk jeg opp et vindu i The Sims 2 som bekreftet at jeg har nedlastede ting og om jeg vil Disable eller Enable det. Jeg enablet det og prøvde å gå inn på en lot med sims på. Kom greit inn på nabolaget, men da jeg prøvde å gå inn på familien min loadet den skjermen seg ferdig, men så stod det sånn bare, akkuratt som om det hang seg, bare at musikken var på. Hva er problemet? Noen som vet en bedre måte å installere objekter på, eller hvordan man bruker det programmet (SimPE)? Edit: har alle tillegspakkene som er gitt ut. Endret 23. september 2005 av Xs2n0n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå