natolars Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hvem er den duden som vi får se i helt i begynnelsen og helt i slutten av HL2? Han som sier "Wake up, Mr. Freeman..." osv... Jeg har nemlig begynt å spille på nytt; på en vanskeligere level. Og denne gangen la jeg merke til ham helt i slutten av kapittelet "Water Hazard". Jeg hadde akkurat skutt ned det uendelig irriterende helikopteret og kjørt opp til det røde bygget der helikopteret hadde stått. Plutselig så jeg han fyren stå borte ved demningen/porten man må gjennom for å komme til Black Mesa East. Han sto og så på meg i noen sekunder, før han forsvant bak et hjørne. Freaky... Uansett; hvem er han? PS! Hvis noen forteller meg hvordan man tar screenshots mens man spiller, så kan jeg poste bildet. Lars
Potetfar Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Han (G-Man) er halve mysteriet med HL, og ingen vet helt hvem han er. Jeg kan ikke så mye om det, men jeg tror det var han som plasserte den tingen som Gordon skyver inn i eksperiment-tingen der i HL1 for at portalen til Xen skulle åpnes og noe sånt. Men som sagt, er mange her som kan mye mer om dette enn meg.
Mr. Purple Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du kan sjekke DENNE linken,her får du se de mest kjennte G-man"spottings". Hvis jeg ikke tar helt feil, kan man ta screenshot med F5 tasten, da lagres bildene i Valvemappen et sted.
natolars Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Takker for svar! Ser ut som om jeg har gått glipp av endel "spottings"...
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Trådstarter sikter til dette bildet: http://www.hlfallout.net/images/content/image_31511.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå